فُکی که مرد سرگردان در وسط اقیانوس را نجات داد!



فُک،اخبار گوناگون،خبرهای گوناگون
مردی که به داخل اقیانوس سقوط کرده بود با کمک یک فک نجات یافت.

به گزارش باشگاه خبرنگاران، «اسکات تامپسون» در حالی که تنها لباس شلوار و تی شرت بر تن داشت ماه گذشته به داخل کانال سانتا باربارا که نزدیک شهر سانتا باربارا در سواحل کالیفرنیا واقع شده سقوط کرد. بنا به گزارش میرر، در حالی که اسکات از قایق موتوری خود به داخل اقیانوس آرام سقوط کرده بود با کمک یک فک پس از شنای ۵ ساعته  نجات یافت.

 

بنا به گفته اسکات این اتفاق نیمه شب و مایل‌ها دورتر از خشکی رخ داد. اسکات در این باره گفت: «من با خودم گفتم عالی، این همان شکلی است که من باید بمیرم. امروز همان روزی است که من باید بمیرم.»

 

در حالی که قایق موتوری اسکات بدون او به راه خود ادامه می‌داد او متوجه شد به دردسر بزرگی افتاده است. اسکات ابتدا تلاش کرد به سمت قایق شنا کند، اما خیلی زود فهمید قایق از او خیلی دور شده است. اسکات یک شناگر باتجربه و غواص خبره بود، اما با این وجود احساس می‌کرد سردی آب بدنش را سرد کرده است. اسکات با خودش گفت باید به شناکردن ادامه دهد و در آن لحظات به خانواده اش فکر می‌کرد.

 

او گفت: «به خودم گفتم به شنا کردن ادامه بده به خانه و پیش خانواده ات بازخواهی گشت. در آن لحظات پسر و دخترم به ذهنم می‌آمدند. فکر می‌کردم آن‌ها باید بدون من بزرگ شوند و همسرم دیگر کسی را ندارد که از او و بچه هایش حمایت کند. من به کوسه‌ها یا جانور دیگری فکر نمی‌کردم تا اینکه ناگهان صدایی به گوشم رسید.»

 

فُک،اخبار گوناگون،خبرهای گوناگون

اسکات بلافاصله متوجه شد یک فک به او نزدیک شده است. فک به زیر آب رفت و تکیه گاهی برای او شد. بنا به گفته اسکات این نشانه‌ای از طرف خداوند بود که همه چیز درست خواهد شد. او به شناکردن ادمه داد، اما به طرف خشکی نمی‌رفت. اسکات به سمت یک سکوی نفتی می‌رفت که اتفاقا از خشکی نزدیکتر بود. خدمه سکو متوجه اسکات شدند و او را از آب بیرون کشیدند.

 

اسکات سپس توسط گارد ساحلی با هلی کوپتر به بیمارستان منتقل شد و در آنجا به دلیل هیپوترمی (سرمازدگی) تحت درمان قرار گرفت.

 

 

کالا ها و خدمات منتخب

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------