سلبریتی مشهور پاکستان یک بزغاله است!



بزغاله در پاکستان،اخبار گوناگون،خبرهای گوناگون
یک بزغاله با گوش‌های دراز به ستاره شبکه‌های اجتماعی در پاکستان تبدیل شده است و صاحبش ادعا می‌کند که رکوردی را شکسته است که حتی ممکن است وجود نداشته باشد.

به گزارش فرارو، این بزغاله اکنون در کراچی است، جایی که ماه گذشته با گوش‌های بلندی که از آن زمان به ۵۴ سانتی‌متر رسیده است، به دنیا آمد و حالا زندگی آرامی دارد.

 

محمد حسن ناریجو صاحب این حیوان کوچک می‌گوید که با رکورد‌های جهانی گینس تماس گرفته است تا ببیند آیا می‌توان این حیوان را وارد کرد یا خیر، اگرچه در حال حاضر هیچ دسته بندی با عنوان "بلندترین گوش بز" در وب سایت این سازمان وجود ندارد.

 

ناریجو با افتخار می‌گوید: به سختی ۱۰ تا ۱۲ روز پس از تولدش، این حیوان در رسانه‌های داخلی و بین المللی ظاهر شد و برنده مسابقه زیبایی شناختی شد. او افزود: پس از ۳۰ روز، او آنقدر محبوب شد که ۲۵ تا ۳۰ سال طول می‌کشد تا یک سلبریتی به همان شهرت برسد!

 

گوش‌های سیمبا به قدری دراز هستند که ناریجو مجبور شد آن‌ها را به پشت خم کند تا حیوان کوچک روی آن پا نگذارد. او همچنین یک وسیله مهار طراحی کرد تا حیوان کوچک بتواند گوش‌های خود را دور گردن خود قرار دهد.

 

ناریجو نگران توجهی است که سیمبا، از جمله از سوی پرورش دهندگان رقیب، به خود جلب می‌کند. او برای محافظت از این بزغاله به دعا‌ها و سنت‌ها روی آورده است.

 

این شهروند پاکستانی با بیان اینکه آیاتی از قرآن را تلاوت می‌کنیم و برای دفع چشم بد بر آن می‌دمیم، افزود: طبق سنتی که از اجدادمان به ارث برده ایم نخ سیاهی که آیات قرآن دور گردن او بسته ایم.

 

نارجو قصد دارد سیمبا را بزرگ کند و برای ترویج وجهه پاکستان به عنوان کشور برتر پرورش بز سیمبا را در رسانه های دنیا مطرح کند.

 

بزغاله در پاکستان،اخبار گوناگون،خبرهای گوناگون
بزغاله در پاکستان،اخبار گوناگون،خبرهای گوناگون

 

 

کالا ها و خدمات منتخب

    تازه ترین خبرها(روزنامه، سیاست و جامعه، حوادث، اقتصادی، ورزشی، دانشگاه و...)

    سایر خبرهای داغ

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------