بستنی‌ این شرکت چینی به هیچ وجه آب نمی‌شود!



بستنی،اخبار گوناگون،خبرهای گوناگون
یک برند چینی که زمانی «هرمس بستنی» نام داشت، پس از آنکه کاربران اینترنتی گفتند برخی از محصولات آن به هیچ عنوان آب نمی‌شوند به شدت مورد انتقاد قرار گرفته است!

به گزارش همشهری آنلاین به نقل از خبرگزاری فرانسه، تصاویر ویدئوهای منتشر شده نشان می‌دهد، بستنی‌های شرکت چایس‌کریم (Chicecream) حتی وقتی کنار شعله‌ای قرار می‌گیرند، آب نمی‌شوند!

 

در یکی از این ویدئوها شخصی یک اتاق با دمای ۳۱ درجه سانتی‌گراد به مدت حدود یک ساعت بستنی را در معرض شعله بسیار داغ قرار و نشان داد که این بستی به‌صورت کامل ذوب نمی‌شود.

 

این فیلم باعث حیرت کاربران شد و آنها را نسبت به قیمت‌های بالای این شرکت و اینکه آیا محصولات مملو از مواد افزودنی هستند یا خیر، بدبین کرد.

 

گران ترین بستنی چایس‌کریم حدود ۱۰ دلار قیمت دارد. این شرکت با این حال مدعی شد که محصولاتش مطابق با مقررات ملی ایمنی مواد غذایی است.

 

این برند در پستی در شبکه اجتماعی ویبو که نزدیک به ۱۷۰ هزار لایک به‌دست آورد، نوشت: «ما معتقدیم قضاوت درباره کیفیت بستنی با پختن، خشک کردن یا گرم کردن آن علمی نیست.»

 

نگهدارنده‌ها که یک افزودنی غذایی برای حفظ ساختار هستند، معمولا در بستنی‌های تولید انبوه مورد استفاده قرار می‌گیرند و به طور گسترده‌ای تایید شده هستند.

 

وانگ سیلو، بازرس ارشد مواد غذایی ملی چین نیز گفت: «محصولاتی که برای غلیظ کردن بستنی استفاده می‌شوند، بی‌خطر هستند.»

 

چایس‌کریم خود را به‌عنوان یک جایگزین چینی برای مارک‌های غربی با استفاده از ترکیبات ظاهرا طبیعی و طرح‌های الهام گرفته شده محلی معرفی کرده است.

 

 

کالا ها و خدمات منتخب

    تازه ترین خبرها(روزنامه، سیاست و جامعه، حوادث، اقتصادی، ورزشی، دانشگاه و...)

    سایر خبرهای داغ

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------