بهترین پارک های آبی دبی



آیا قصد سفر به دبی را دارید و به دنبال راهی برای سرگرم شدن و خوش‌گذرانی هستید؟ آیا دوست دارید در هوای معتدل پاییز و زمستانی در این شهر تنی به آب بزنید و یا برای فرار از گرمای تابستانی و خنک شدن به استخر بروید؟ هر چند که شما می‌توانید به یک استخر معمولی بروید اما رفتن به بهترین پارک های آبی دبی و شهرهای اطراف آن، می‎تواند یک تفریح و تفرج عالی در سفر به کشور امارات به شمار آید.

 

وقت گذرانی و تفریح در این پارک های آبی برای گذراندن ساعاتی از روز بسیار عالی بوده و در عین حال سفر شما را به  یک مسافرت خاطره‎انگیز و به یادماندنی تبدیل می‎کنند. بنابراین، اگر به دنبال بازدید از بهترین پارک های آبی در امارات هستید، این لیست همان چیزی است که برای لذت بردن از تفریح خود به آن نیاز دارید.

 

بهترین پارک های آبی دبی, آشنایی با بهترین پارک های آبی دبی, معرفی بهترین پارک های آبی دبی

بهترین پارک های آبی دبی

 

پارک آبی وایلد وادی دبی

پارک آبی وایلد وادی (Wild Wadi) رتبه یازدهم را در فهرست کارهای برتر برای انجام در دبی دارد و این رتبه به دلایل خوبی به این پارک داده شده است. این پارک آبی نه تنها اولین پارک آبی در نوع خود در دبی است، بلکه در یکی از محبوب‌ترین مقاصد این شهر یعنی برج العرب و هتل دبی واقع شده است. سرسره‌ی سقوط آزاد جمیرا سکیرا (Jumeirah Sceirah) در  وایلد وادی، بلندترین و سریع‌ترین سرسره‌ی آبی سقوط آزاد در خارج از آمریکا است. این پارک آبی در دبی دارای وسایل بازی متعدد برای گروه‌های سنی مختلف، است که نباید آن را از دست بدهید.

 

وایلد وادی که در کنار برج العرب واقع شده و به شما این امکان را می‎دهد تا برای رفتن به این پارک آبی مسیر نزدیکی را طی کرده و در ترافیک روزانه دبی گرفتار نشوید. وایلد وادی یک پارک آبی مناسب برای خانواده‎های دارای فرزند است. این پارک دوشنبه‌ها تعطیل است.

 

امکانات پارک آبی وایلد وادی چیست؟

تمام کسانی که به ترکیه و دبی سفر می‌کنند و کسانی که از طریق https://flightio.com/hotel/istanbul در استانبول و یا دبی هتل رزرو کرده‎اند باید بدانند که وایلد وادی از پارک‌های آبی اصلی امارات متحده عربی است. در این پارک پس‌زمینه‌ای از برج العرب جمیرا دیده می‎شود، مناظر بی‌نظیری را پیش چشم شما می‌آورد و بیش از 30 وسیله‌ی تفریحی و تجربه‎ی سرگرم کننده را در اختیار شما می‎گذارد.

 

خلیج بریکرز در وایلد وادی، بزرگترین استخر موج در خاورمیانه است که امواج 1.5 متری را در پنج پیکربندی مختلف تولید می‌کند. بنابراین شما می‌توانید در ویپ آوت (Wipeout) و یا ریپتید فلاوریدرز (Riptide Flowriders) موج سواری کنید و  در سرسره‎های آبی بازی کنید. 

 

علاوه بر این در وایلد ودای برای کودکان نوپای شما بیش از 100 فعالیت آبی از جمله پنج سرسره‌ی آبی، یک جفت سرسره مسابقه، یک سطل بزرگ آب تخلیه، تفنگ های آبی، قاب‌های کوهنوردی و تفریحات دیگر وجود دارد. این پارک مجموعه‌ی وسیعی از امکانات را برای پذیرایی از مهمانان معلول ارائه می‌دهد.

 

پارک آبی وایلد وادی دبی, امکانات پارک آبی وایلد وادی چیست, پارک آبی آکواادونچر رکوردشکن است

پارک آبی وایلد وادی دبی

 

پارک آبی آکواادونچر رکوردشکن است

پارک آبی آکواادونچر (aquaventure) در دبی، در مساحتی بیش از 42 هکتار قرار گرفته و انواع تفریحات، از جمله زیپ لاین‎ها، تالاب‎های پر از کوسه و بسیاری موارد دیگر را در خود جای داده است. حتی اگر بلیط هواپیما استانبول را خریده‌‌اید، محال است که نام این پارک آبی رکورددار را نشنیده باشید. پارک آبی آکواادونچر، شعبه‌ی دوم این پارک آبی معروف است که اولین بار در باهاما تاسیس شد و خواهرخوانده‌ای نیز در کشور چین دارد.

 

شما می‌توانید در این پارک آبی با سوار شدن بر آکواکوندا (Aquaconda)، طولانی‌ترین سرسره‌ی آبی جهان، رکوردشکنی کنید. از سواری با پمپاژ آدرنالین گرفته تا استراحتگاه آرامش‌بخش نپتون، می‌توانید بهترین‌های هر دو جهان را در آتلانتیس آکواونچر تجربه کنید. علاوه بر این شما می‎توانید در موج‌های جزرومدی رودخانه‌ی تورنت (Torrent) بچرخید یا در یکی از غذاخوری‌های عالی این پارک از غذاهای خوشمزه لذت ببرید.

 

جایی برای هیجان

پارک آبی آکواادونچر برای افرادی که به دنبال هیجان در دبی هستند عالی است، زیرا هیجان‌انگیزترین وسایل را در بین تمام پارک های آبی دبی دارد. شما می‎توانید با بازی مارین انیمال ادونچر (Marine Animal Adventure) به شگفتی‌های زندگی دریایی نگاه ویژه‎ای داشته باشید! با زیپ لاین آتلانتین فلایر (Atlantean Flyer)، طولانی ترین زیپ لاین در خاورمیانه، در هوا پرواز کنید و از مناظر خیره‌کننده‌ی پالم جمیرا دیدن کنید.

 

آکواادونچر یک پارک آبی بزرگ است و حتی اگر بخواهید نمی‌توانید همه‌ی امکانات بازی و تفریحی آن را تجربه کنید. برای جلوگیری از از دست دادن برخی از بازی‌های خوب و اتلاف وقت، قبل از رفتن به داخل پارک آبی برنامه‎ریزی کرده و با مطالعه‌ی بروشور و نقشه‌ی پارک آبی نگاهی بیندازید، تفریحاتی که ممکن است از آن لذت نبرید، را حذف کنید. اگر چیزی بیش از یک تجربه‌ی پارک آبی می‌خواهید، به ساحل آکواادونچر بروید و در آنجا زیر نور خورشید، اوقات هیجان‌انگیز خود را به آرامش تبدیل کنید. به یاد داشته باشید که ساعت کاری این پارک چهارشنبه تا دوشنبه از ده صبح تا شش بعد از ظهر است.

 

دنیای آبی یاس در ابوظبی است

دنیای آبی یاس یا یاس واترورلد (Yas Waterworld) در سال 2013 در ابوظبی افتتاح شد و به سرعت در رتبه‌های بهترین پارک های آبی جهان قرار گرفت. دنیای آبی یاس با اولین سرسره‎ی آب گردباد جهان، یکی از رکورددارها به شمار می‎آید و بهترین تجربیات پارک های آبی در جهان را به مشتریان ارائه می‌دهد. از مشتریان این پارک آبی می‌توان به سلبریتی‌های بسیار معروف اشاره کرد. البته خانواده‌ها و محلی‌های امارات متحده‌ی عربی نیز همواره به دنیای آبی یاس می‌آیند. این پارک آبی در طول سال جمعیت زیادی را به خود جذب می‌کند که گواهی بر کیفیت آن است.

 

اگر از دبی به ابوظبی سفر می‌کنید، برای بهترین تجربه‎ی پارک آبی به دنیای آبی یاس بروید. یاس واترورلد پارک آبی مناسبی برای خانواده‌های دارای کودکان است. ساعت کاری این پارک آبی به قرار زیر است: شنبه، یکشنبه، سه شنبه، چهارشنبه: 10 صبح تا 8 بعدازظهر و جمعه: 10 صبح تا 10 شب.

 

دنیای آبی یاس چه بازی‌هایی دارد؟

یاس واترورلد دارای برخی از منحصربه‌فردترین و هیجان‌انگیزترین وسایل سواری دنیا است. دواما (Dawwama) بزرگ‌ترین سرسره‌ی آبی شش نفره‎ی جهان و همچنین اولین سرسره‎ی آبی گردباد یا تورنادوی هیدرومغناطیسی در دنیا است. همچنین بندیت بمبر (Bandit Bomber) تنها ترن هوایی معلق منطقه و تنها ترن هوایی معلق جهان در یک پارک آبی است. سرسره‌ی ترسناک لیوا لوپ (Liwa Loop) یکی دیگر از وسایل بازی جذاب در این پارک آبی است. 

 

پارک آبی یاس از نظر قیمت، ارزان‌ترین بلیط‌های پارک آبی را در امارات دارد. این پارک دارای چهار سطح آدرنالین، ماجراجویی هیجان‌انگیز، حرکت و شنا و در نهایت، سرگرمی جوان برای کسانی که با کودکان خود به این پارک می‎آیند. هر منطقه برای گروه‌های سنی مختلف وسایلی دارد و با 40 وسیله‎ی بازی به معنای واقعی کلمه چیزی برای همه است. زمین بازی تاتس پلی گراند (Tot's Playground) برای والدینی که فرزندان کوچک‌تر دارند، ایده‎آل است زیرا می‌توانند به آنها اجازه دهند با خیال راحت تفریح کنند.

 

پارک آبی لاگونا

پارک آبی آکواادونچر,دنیای آبی یاس در ابوظبی,یاس واترورلد

پارک آبی لاگونا

 

این پارک آبی پرهیاهو لاگونا (Lagoona) در منطقه‌ی لامر تفریحاتی مانند سقوط آزاد یا فری فال (Free Fall) و حلقه یا لوپ (The Loop) را دارد که مخصوص هیجان برای افراد شجاع و جسور است. رودخانه‌ی تنبل (Lazy River) که مکانی کم عمق برای قایق‌سواری است و چشم‌انداز آرامش‌بخشی از خلیج همیشگی فارس را ارائه می‌دهد، بسیار زیبا است. 

کودکان می‌توانند در بازی‌ها آبی آکوا پلی (Aqua Play) شرکت کنند. بزرگسالان نیز باید باید سرسره‌ی آبی این پارک را امتحان کنند. امکان قایق سواری خانوادگی در پارک که با شگفتی در هر گوشه‌ای همراه است، نیز وجود دارد. این پارک یک هتل دارد که شما می‌توانید یک شب در آن اقامت رزرو کنید و ادامه‌ی بازی‌هایتان را به روز دیگر محول کنید.

 

پارک آبی لگولند دبی

کودکان شما در پارک آبی لگولند (Legoland) دبی از بازی‌های فراوانی لذت ببرند. بخش‌های زیادی در این پارک آبی وجود دارد که برای فعالیت فکری و تفریح کودکان بسیار مناسب است. از جمله‌ی این بخش‎ها می‎توان به تجربه‌ی ساخت قایق برای گشت‌وگذار روی رودخانه اشاره کرد. این پارک آبی یک مکان عالی برای پیوند اعضای خانواده است زیرا چندین سرسره‌ی آبی بزرگ نیز وجود دارد که می‎توان آنها را به صورت دو نفره یا خانوادگی  سوار شد. یک مکانی اختصاصی به نام اسپلش دوپلو (Splash Duplo) نیز برای کودکان نوپا وجود دارد.

 

کالا ها و خدمات منتخب

    تازه ترین خبرها(روزنامه، سیاست و جامعه، حوادث، اقتصادی، ورزشی، دانشگاه و...)

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------

      X  آموزش و مشاوره,آموزش علمی و کنکور

      Makan Inc.| All Rights Reserved - © 2013 - 2024