خرید کابینت



بودجه خود را در نظر بگیرید

با توجه به تنوع در کابینت ها ، حال باید بودجه خود را برای خرید کابینت مشخص کنید و متناسب با بودجه خود جنس کابینت مورد نیازتان را تعیین کنید.

 

دکوراسیون کابینت

دکوراسیون کابینت

 

راحتی خود را فراموش نکنید

در نظر داشته باشید صرف نظر از قیمت، استفاده از کابینت‌ها باید برای شما راحت باشد. بهترین حالت این است که کابینت‌ها نسبت به محیط آشپزخانه بیشترین فضای ممکن را در اختیار شما قرار دهند و برای دسترسی به آن‌ها محدودیتی نداشته باشید.

 

عمق کابینت‌ها را بررسی کنید

در صورتی که فضای آشپزخانه به شما اجازه می‌دهد، کابینت‌هایی با عمق زیاد تهیه کنید. همچنین برای ایجاد فضای بیشتر، می‌توان از کابینت‌های کوچک کنار گاز برای قرار دادن ادویه‌ها استفاده کرد. در نظر داشته باشید اغلب کابینت‌هایی که در کنج قرار دارند، به دلیل نوع طراحی بلااستفاده هستند. می‌توانید در این بخش یک کابینت چرخان یا قفسه فلزی قرار دهید و با فراهم کردن کابینت سوپر بیشترین استفاده را از این فضا داشته باشید.

 

درباره یراق حساسیت داشته باشید

در این مقاله درباره انواع بدنه برای کابینت‌ها صحبت کردیم، اما بخش مهم دیگری که در خرید مورد استفاده قرار می‌گیرد یراق آلات است. یراق شامل همه بخش‌های جانبی نظیر لولا، ریل، دستگیره، قفسه‌ها و… می‌شود. این بخش اهمیت بسیار بالایی دارد، چرا که باعث افزایش ماندگاری و کیفیت عملکرد کابینت‌ها خواهد شد.

 

خرید کابینت

خرید کابینت

 

کابینت های گلاس سفید زیبایی و انعکاس نور را به داخل منزل چندین برابر می کند واثر بخشی خوبی در دکوراسیون آشپزخانه و منزلتان را دارا می باشد و در دسته کابینت های مدرن قرار دارد.

 

و همینطور در کابینت های مدرن حذف دستگیره های تکی و انتخاب دستگیره های شاخه ای  و حتی دستگیره های مخفی به مجلل تر شدن و مدرن شدن این نوع کابینت ها کمک شایانی می کند.

 

این را هم باید بدانید معمولاً کابینت ها بر اساس نوع متریالی که با آن ساخته می شوند دسته بندی و نام گذاری می شوند.

کابینت های گلاس سفید از نظر ظاهری بسیار براق تر و دارای تنوع طرح های زیاد و زیباتر از ام دی اف می باشند. و عموماً قیمت، های گلاس بیشتر از ام دی اف می باشد.

 

نمونه کابینت های، های گلاس - کابینت سفید

کابینت های گلاس سفید دستگیره مخفی

مناسب برای آشپزخانه‌های کوچک و متوسط، که سبب افزایش روشنایی و دلبازی بیشترآشپزخانه ها می شود. و یکی از ویژگی‌های این طرح اینه که درخشش صفحه ی های گلاس سفید، کاملاً شبیه به منبع نو، عمل کرده و می تواند روشنایی فضا را چندین برابر کند.

 

کابینت های گلاس سفید بدون دستگیره

عدم استفاده ازدستگیره دراین طرح سبب انسجام بیشتر و جذابیت در طراحی شده است. و برای مدرن‌تر شدن کابینت آشپزخانه، یادتون باشد همیشه استفاده از یراق‌های مخصوص مانند اجاق گاز رومیزی الکتریکی و یا سینک و شیرآلات، منطبق بر طراحی کابینت منزلتان باشد که بسیار ضروریست.

 

کابینت های گلاس سفید با دستگیره‌

با دستگیره‌های باریک و طراحی مدرن برای آشپزخونه بدون اپن می تواند به سادگی و زیبایی همزمان طرح اجرا شده اشاره کند. و همچنین استفاده از دستگیره‌های افقی که در تطبیق کامل با طراحی کف آشپزخانه انتخاب شده است، امکان ایجاد هارمونی رنگی و زیبایی را به نمایش در می آورد.

 

کابینت های گلاس سفید با جزیره

در این طرح، به ترکیب رنگ کابینت ‌های گلاس سفید و دیوار و کف آشپزخانه توجه کنید. در طراحی چنین فضایی می شه از کابینت ‌هایگلاس شیری رنگ و یا هایگلاس سفید اکلیلی هم استفاده کرد.

 

کابینت های گلاس سفید با دستگیره‌ های فلزی براق

درطراحی آشپزخانه های مدرن بزرگ و دارای اوپن، از دستگیره‌های فلزی براق و نوارهای‌ های گلاس خاکستری، برای هماهنگی بیشتر با فضا استفاده شده است. و تطبیق این چیدمان رنگ می تواند در نگاه اول هم، زیبایی خودش رو نشان بدهد.

 

کابینت های گلاس سفید با جزیره طرح دار

جدیدترین کابینت ‌های گلاس سفید با جزیره طرح دار از جنس کورین است. در این طراحی بخاطر نورگیری طبیعی آشپزخانه، می شه از کابینت ‌های گلاس سفید صدفی و یا کابینت ‌های گلاس اکلیلی سفید هم استفاده کرد.

 

باید توجه داشته باشید که دستگیره‌های کابینت در صورت تغییر رنگ و طرح، باید متناسب با کار جدید، تغییر کنند.

 

دکوراسیون کابینت

در این مقاله میخواهیم به نقش دکوراسیون داخلی در منازل مسکونی ، تاثیر و جذابیتی که دکوراسیون داخلی در فضای منزل شما دارد و موجب جلوه‌ی آن می شود بحث کنیم.

 آشپزخانه هر منزل پرکاربردترین و جذاب‌ترین قسمت آن می باشد پس به همین دلیل در منازل مسکونی قلب اصلی خانه شما میتوان گفت آشپز خانه آن است و به همین دلیل است که که نمای ظاهری و جلوه آن مسلما نقش پر رنگی دارد پس در انتخاب کابینت  که بخش زیادی از دیوار را می گیرد باید دقت و توجه و هزینه کافی را صرف کرد . 

 

کابینت ام دی اف

از گذشته های دور طراحی‌های زیبا و جذاب برای محیط آشپزخانه مرسوم بوده است . از ابتدایی طرین طراحی های در ایران شکل گرفته است ، اما کابینت، در واقع به این شکلی که امروزه با آن آشنا هستیم، از ابتدای قرن بیستم در اروپا مرسوم شده است و سپس در همه جای دنیا طرفدار پیدا کرد.

 

کابینت

در ادامه میخواهیم در مورد انواع  متریال کابینتها  و سبک‌های مختلف بحث کنیم تا راحت تر بتوانید به شناخت کامل دست پیدا کرده و خرید نمایید. 

 

در گذشته استفاده از متریال هایی از جمله جنس چوب یا فلز برای ساخت کابینت مرسوم بود اما اخیرا با پیشرفت تکنولوژی و طراحی متریال و مدل های متنوع تری از  کابینت آشپزخانه که در بازار نیز موجوده ، مرسوم شده است.

 

کابینت

کابینت

 

برای اطلاعات بیشتر به آدرس www.rashamdf.ir مراجعه نمایید.

مدیر فروش : آقای پاشایی

شماره تماس : 09128017005  و 02155269712

 

کالا ها و خدمات منتخب

    تازه ترین خبرها(روزنامه، سیاست و جامعه، حوادث، اقتصادی، ورزشی، دانشگاه و...)

    سایر خبرهای داغ

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------

      X  آموزش و مشاوره,آموزش علمی و کنکور

      Makan Inc.| All Rights Reserved - © 2013 - 2024