بازی گلف در میان آتشفشان فعال



مجموعه عکس های جالبی از جزیره ی (بیگ آیلند) در هاوایی منتشر شده که در آن بازیکنان گلف را نشان می دهد که در آرامش گلف بازی می کنند و پشت سر آنها دود غلیظ و سیاه بزرگ آتشفشانی به چشم می خورد.

اخبار,اخبارگوناگون, بازی گلف در میان آتشفشان فعال

 

بازی گلف در میان آتشقشان فعالاختصاصی «تابناک با تو»؛ با وجود هشدارها و دستور به ترک محل از سوی مسئولان در ایالت هاوایی آمریکا به سبب فعال شدن آتشفشان کیلاویا به نظر می رسد که اوضاع از نظر این بازیکنان گلف آنقدرها هم خطرناک نیست. مجموعه عکس های جالبی از جزیره ی ( بیگ آیلند) در هاوایی منتشر شده که در آن بازیکنان گلف را نشان می دهد که در آرامش گلف بازی می کنند و پشت سر آنها دود غلیظ و سیاه بزرگ آتشفشانی به چشم می خورد.

 

اخبار,اخبارگوناگون, بازی گلف در میان آتشفشان فعال


در حال حاضر انفجار آتشفشان کیلاویا باعث نابودی کامل خانه ها شده و باعث گشته تا بسیاری از مردم خانه های خود را خالی کنند و این موضوع بخش گردشگری در هاوایی را تهدید می کند. روز سه شنبه ستون های خاکستر آتشفشانی تا ارتفاع ۱۲ هزار فوت در هوا بالا رفتند. زمین شناسی آمریکا درباره ی فوران بزرگ پیش روی دیگری هشدار داده  اما به نظر می رسد همه از این موضوع نگران نیستند.

 

اخبار,اخبارگوناگون, بازی گلف در میان آتشفشان فعال


فوران آتشفشان از ماه می سال جاری آغاز شده و ۳۷ ساختمان را از بین برده است. گزارش ها از باز شدن شکاف های جدید در آتشفشان هاوایی گزارش می دهند و این باعث شده تا گدازه های تازه و صخره های داغ با صدایی ترسناک فوران کنند. با وجود این که زمین شناسی از بروز شکاف های بیشتری خبر می دهد، بسیاری از ساکنان ترجیح می دهند تا در خانه های خود بمانند و آنجا را ترک نکنند.

 

اخبار,اخبارگوناگون, بازی گلف در میان آتشفشان فعال

 

 

تابناک باتو

کالا ها و خدمات منتخب

    تازه ترین خبرها(روزنامه، سیاست و جامعه، حوادث، اقتصادی، ورزشی، دانشگاه و...)

    سایر خبرهای داغ

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------