این جزیره‌ها مقصد سلبریتی‌ها هستند



اخبار,اخبارفرهنگی وهنری,این جزیره‌ها مقصد سلبریتی‌ها هستند

در موسم سفرهای تابستانی قرار داریم و در این فصل همه به دنبال آن هستند که زمانی را در برنامه کاری خود خالی کرده و به مسافرت بروند. اما آیا تاکنون به این فکر کرده‌اید که سلبریتی‌ها تعطیلات خود را کجا می‌گذرانند؟ جزایر تفریحی و توریستی از جمله مکان‌هایی هستند که چهره‌های مشهور را همچون آهن‌ربا به خود جلب می‌کنند. در این مطلب قصد داریم تعدادی از این جزایر را به شما معرفی کنیم.


 سن مارتین St Martin 
جزیره سن مارتین تمام ویژگی‌های یک جزیره ایده‌آل را دارد. سواحل زیبا و امکانات مخصوص غواصی در اقیانوس از ویژگی‌های اصلی این جزیره است. از جمله افراد مشهوری که در این جزیره اقامت داشته‌اند، می‌توان به اپرا وینفری  و جکی اُو اشاره کرد.


  باربادوس Barbados
جزیره‌ای در کارائیب است که سالانه افراد مشهور زیادی به آنجا سفر می‌کنند. بهترین هتل این جزیره، سندی لین نام دارد که شاید بتوان آن را در زمره مجلل‌ترین هتل‌های جهان هم قرار داد. تابه‌حال افرادی همچون ریحانا، دیوید بکهام  و گوئینت پالترو در این هتل اقامت داشته‌اند و تایگر وودز (قهرمان افسانه‌ای گلف) در آنجا مراسم جشن عروسی خود را برگزار کرده است.


  مالدیو Maldives
در این جزیره، منطقه‌ای به نام گیلی لانکنفوشی وجود دارد که بهترین منطقه توریستی در مالدیو است. این منطقه تنها ٢٠ دقیقه با فرودگاه فاصله داشته و شامل ۴۶ ویلا با محیطی بسیار زیبا است. از دیگر مزایای این منطقه می‌توان به مجموعه ورزشی آن اشاره کرد که ستاره مشهور تنیس جهان، نواک جوکوویچ یکی از اعضای آن است.


  جامائیکا Jamaica
یکی از بهترین هتل‌های جامائیکا، راوند هیل نام دارد که به معنی تپه گرد است. این هتل به لطف داشتن محیطی جذاب و فضای اختصاصی مراقبت از کودکان محلی عالی برای اقامت در جزیره است. گفته شده که جان اف کندی و همسرش، ماه عسل خود را در این هتل گذرانده‌اند.


  برمودا Bermuda
برای آن دسته از ستارگانی که در نیویورک زندگی می‌کنند، جزیره برمودا به لطف یک پرواز دو ساعته و امکانات بی‌شمارش، یکی از بهترین مقاصد برای گذراندن تعطیلات است. امکاناتی از قبیل چشمه‌های آب معدنی، غواصی زیر آب و ساحل بسیار زیبا، برمودا را به مکانی ایده‌آل برای سفر تبدیل کرده است.


 سیشل Seychelles 
سیشل مجمع‌الجزایری در شرق آفریقاست که شامل ۱۱۵ جزیره کوچک و بزرگ است. بانیان تری به معنی درخت انجیر هندی، نام یک منطقه در سیشل است که شامل املاک و ویلاهای بسیار است. در آنجا ملکی وجود دارد که زمانی متعلق به جورج هریسون و پیتر سلرز بوده است. تمامی ویلاهای این منطقه، یک استخر خصوصی دارند و غذاهای متنوعی در این جزیره سرو می‌شود.


 انگویلا Anguilla 
این جزیره، یکی از محبوب‌ترین جزایر برای سفر چهره‌های مشهور است. افرادی همچون بیانسه و جی زی همیشه به این جزیره سفر می‌کنند. سفر به این جزیره باعث می‌شود که حس کنید شما هم یک ستاره هستید! یکی از بهترین تفریحات این جزیره، دراز کشیدن در ساحل آرام و زیبای آن است که روح و روان هر کسی را احیا می‌کند.


 باهاماس Bahamas 
۵۰ مایل خارج از ساحل فلوریدا، جزایر باهاماس با هوای گرم خود، یکی از بهترین مقاصد گردشگری است. این جزیره به لطف فعالیت‌های متنوع ساحلی همچون غواصی و بسیاری از امکانات دیگر، یکی از بهترین مکان‌ها برای سفر و تفریح‌کردن است. هر ساله ستارگان مشهور بسیاری به باهاماس سفر می‌کنند.

 

 

روزنامه شهروند

کالا ها و خدمات منتخب

    تازه ترین خبرها(روزنامه، سیاست و جامعه، حوادث، اقتصادی، ورزشی، دانشگاه و...)

    سایر خبرهای داغ

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------