واردی عجیب که فقط در ژاپن می‌بینید.(+تصاویر)



باوجود اینکه ژاپن کشوری فوق العاده پیشرفته و توسعه یافته است اما گاهی اوقات خلاقیات آنها بیش از حد می شود.

به گزارش باشگاه خبرنگاران، ژاپن همیشه از لحاظ تکنولوژی یک قدم جلوتر از بقیه کشورهاست. موقعیت جغرافیایی نامطلوب و شرایط غیر طبیعی جوی این کشور باعث شده تا تبدیل به یک کشور فوق العاده توسعه یافته و پیشرفته شود و در هر زمینه ای اختراعات موثری را به ثبت برساند.

اما گاهی اوقات خلاقیت و تحقیقات در زمینه تکنولوژی آنها بیش از حد می شود به طوری مردم جهان با دیدن این اختراعات متعجب می شوند. اگر شما قصد رفتن به سرزمین آفتاب تابان را دارید چیزهایی خواهید دید که در هیچ کجای دنیا ندیده اید:

1-دندان های نیش مصنوعی

اخبار,اخبار امروز,اخبار جدید


زنان ژاپنی به معنای واقعی دیوانه دندان های نیش مصنوعی هستند که در سزمین سامورایی ها «یابه آ» نامیده می شود.آنها حاضرند صدها دلار برای نصب چنین دندان هایی هزینه کنند.


2-پارکینگ های غیر معمول

 

اخبار,اخبار امروز,اخبار جدید


بیش از 126 میلیون نفر در ژاپن زندگی می کنند.به طور طبیعی استفاده از فضا یکی از مسائل مهم و اصلی برای ساکنان این کشور است.اگر به مراکز خرید بروید مطمئنا با چنین پارکینگ هایی مواجه خواهید شد.


3-سوپر چتر

 

اخبار,اخبار امروز,اخبار جدید


باران های شدید در این کشور مانند دوش می ماند بنابراین چتر کار ساز نیست و این مدل چترها راهکار آنها ست.


4-توله سگ ماکروفری

 

اخبار,اخبار امروز,اخبار جدید


یک سوپر چتر شما را از باران محافظت می کند اما اگر سردتان شود می توانید با این گرم کن های توله سگی خود را گرم کنید تنها کافی است آن را در ماکروفر قرار دهید.


5-خواب در دفترکار

 

اخبار,اخبار امروز,اخبار جدید


خواب آلودگی صفتی خوب برای یک کارمند وظیفه شناس است.در ژاپن کارمندان به دلیل کار زیاد اجازه دارند در صورت احساس خواب و خستگی در محل کارشان بخوابند و حتی گاهی اوقات کارمندان برای محبوبیت بیشتر خود را به خواب آلودگی می زنند.


6-زیر چانه ای در مترو

 

اخبار,اخبار امروز,اخبار جدید


ژاپنی ها خیلی سخت کار می کنند بنابراین جای تعجب نیست که گاهی اوقات در مترو به خواب بروند و این وسیله برای مواقعی که مترو شلوغ است تنها وسیله کمک به استراحت است.


7-بستنی با طعم هشت پا

 

اخبار,اخبار امروز,اخبار جدید


با وجود اینکه طعم غذای ژاپنی ها بسیار منحصر به فرد اما با این وجود پس از دیدن بعضی از منوها در ژاپن نمی توان جلوی تعجب خود را گرفت.برای مثال بستنی با گوشت اسب و یا با کاکتوس،بستنی با زغال چوب و یا با هشت پا !


8-دستگاه معاینه شنوایی

 

اخبار,اخبار امروز,اخبار جدید


اختراع ژاپنی ها برای معاینه گوش به شما کمک می کند تا متوجه شوید در کانال های شنواییتان چه چیزهای گیر کرده است.


9-دستگاه های فروش خودکار(وندینگ)

 

اخبار,اخبار امروز,اخبار جدید


دستگاه های وندینگ ژاپنی متفاوت تر از دستگاه های دیگر است چون کالاهای موجود در آن با همه جا فرق دارد.شما در این دستگاه ها می‌توانید از اشیا مورد نیاز برای پرستش بودایی ها تا تخم مرغ و باتری و چتر خریداری کنید.


10 -تی بچه گونه

 

اخبار,اخبار امروز,اخبار جدید


زمانی که شما وقت تمیز کردن خانه را نداشتید کافی است این فرصت را به فرزندتان بدهید تا با این تی ها روی زمین سینه خیز برود.


11-بازی نامتناهی با نایلون ضربگیر

 

اخبار,اخبار امروز,اخبار جدید


بسیاری از مردم دوست دارند تا با نایلون های حبابی که برای جلوگیری از شکستن ظروف به دور انها می پیچند،بازی کنند این سرگرمی را ژاپنی در یک سطح جدید ابداع کردند که هرگز حباب هایش تمام نمی شود.


12-کوتاه ترین پله برقی

 

اخبار,اخبار امروز,اخبار جدید


در زیر زمین فروشگاهی در شهر کاوازاکی فقط برای پنج پله در ارتفاع 83 سانتی متری پله برقی نصب شده است.


13-جنگل خودکشی

 

اخبار,اخبار امروز,اخبار جدید


معمولا جنگل جایی است که برای لذت بردن از طبیعت و مکانی برای دورهمی دوستانه تلقی می شود اما در ژاپن جنگلی در نزدیکی کوه فوجی است که جنگل خودکشی نامیده می شود. این جنگل دارای درختانی بسیار محکم و تو در تو است که جلوی وزش باد را می گیرد بنابراین سکوت وحشتناکی در آنجا حاکم است. بنابراین به مکانی محبوب باری خودکشی تبدیل شده است. طبق آمار هر ساله 100 نفر جان خود را در این جنگل از دست می دهند.


14-کیت کت با طعم ترب ژاپنی

 

اخبار,اخبار امروز,اخبار جدید


مطمئنا تا به حال طعم کین کت را چشیده اید. اما کیت کت در ژاپن بسیار متفاوت تر از آن چیزی است که تا به حال شما چشیده اید.کیت کت با طعم سیب زمینی و سس سویا و یا با طعم ترب ژاپنی.این شکلات ها بسیار در ژاپن محبوب است.


15-انبوهی از دوچرخه

 

اخبار,اخبار امروز,اخبار جدید


جمعیت بیش از حد و فضای کم باعث شده تا دوچرخه به یکی از راحت ترین وسایل حمل و نقل در ژاپن تبدیل شود بنابراین دیدن چنین صحنه هایی در این کشور غیر معمول نیست.


16-هتل های کپسولی

 

اخبار,اخبار امروز,اخبار جدید


طرح این هتل از هتل های 1979 توکیو الگو برداری شده است در آن بازرگانان زیادی در آمد و رفت بودند.

 

 

 

کالا ها و خدمات منتخب

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------