اقدام جالب یک هنرمند آلاسکایی در جمع‌‌آوری عکس‌های مشابه در اینستاگرام



اخبار,اخبارگوناگون,جمع‌‌آوری عکس‌های مشابه در اینستاگرام

جمع‌‌آوری عکس‌های مشابه در اینستاگرام,اخبار جالب,خبرهای جالب,خواندنی ها و دیدنی ها هنرمند آلاسکایی در اقدامی جالب، عکس‌های به‌اشتراک گذاشته‌شده‌ در اینستاگرام که بسیار شبیه به هم هستند را در صفحه‌ی خود نمایش داد.

 اگر دو هنرمند عکاس یا دو نفر فرد عادی به منظره‌ای نگاه کنند و بخواهند از آن عکس بگیرند، چه لوکیشن و چه ژستی را انتخاب می‌کنند؟ چند درصد امکان دارد دو نفر با افکار مختلف، ملیت و سلیقه‌های متفاوت، از یک مکان یا سوژه‌ی مشترک، عکس‌هایی شبیه به هم تهیه کنند؟ آیا امکان دارد از روی یکدیگر کپی کرده باشند؟

یکی از کاربران اینستاگرام در حساب کاربری خود به‌نام «insta_repeat»، در اقدامی جالب، عکس‌های به‌اشتراک گذاشته‌شده در اینستاگرام را بررسی و عکس‌های شبیه به‌هم را در کنار هم قرار داده است و در صفحه‌ی خود به‌اشتراک گذاشته است.

عکس‌ها توسط کاربران مختلف اینستاگرام گرفته شده‌اند ولی شباهت‌های بصری جالبی دارند. در اصل افراد مختلف به‌صورت اتفاقی یا حتی به کپی‌کاری، عکس‌هایی شبیه به‌هم گرفته‌اند و در فضای مجازی به‌اشتراک گذاشته‌اند. صاحب حساب کاربری در قسمت بیوگرافی خود عبارت دژاوو یا آشناپنداری را مطرح کرده است. او عکس‌های تکرارشونده را در کنار هم قرار داده است تا نشان دهد که افراد مختلف از سوژه‌های شبیه به‌هم، عکس‌های مشابهی گرفته‌اند.

اخبار,اخبارگوناگون,جمع‌‌آوری عکس‌های مشابه در اینستاگرام


ظاهرا صاحب صفحه‌ی Instagram هنرمند و فیلمساز جوان ۲۷ ساله‌ای است که در آلاسکا زندگی می‌کند و اطلاعات بیشتری در مورد خودش مطرح نکرده است؛ ظاهرا او قصد دارد ناشناس باقی بماند. این جوان ۲۷ ساله قصد دارد با به‌تصویر کشیدن عکس‌های شبیه به‌هم نشان دهد که تقلید و کپی‌کاری در عرصه‌ی هنر زیاد دیده می‌شود. او معتقد است که از طریق لنز دوربین باید تصاویری اصیل و منحصربه‌فرد تهیه کرد. هنرمند دیگری به‌ناماولیور کمیا در وایرال ویدئوی مشابهی به‌نام Instravel، کار مشابهی را به‌اشتراک گذاشت.

 

زومیت

کالا ها و خدمات منتخب

    تازه ترین خبرها(روزنامه، سیاست و جامعه، حوادث، اقتصادی، ورزشی، دانشگاه و...)

    سایر خبرهای داغ

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------