ناگفته‌های زنی با چهره‌ نازیبا از زیبایی‌های زندگی‌اش (+تصاویر)



اخبار,اخبار گوناگون, ناگفته‌های زنی با چهره‌ نازیبا از زیبایی‌های زندگی‌اش

زنی که زیبایی چهره خود را طی یک حادثه از دست داده به روایت زیبایی‌های زندگی کنونی‌اش پرداخته است.

به گزارش باشگاه خبرنگاران، توریا پیت نام دونده استرالیایی دو مارتن و مدلی است که با اتفاق یک تلخ زندگی‌اش زیر و رو شد. سپتامبر سال 2011 بود که این زن طی یک آتش‌سوزی بزرگ دچار سوختگی شدید گشت، به صورتی که غیر از سوختگی 65% بدنش، چهار انگشت  یک دست و شصت دست دیگرش را در این حادثه از دست داد.

اما این حادثه وحشتناک نتوانست او را به زانو در بیاورد و طعم تلخی را به زندگی و روح او تزریق کند، توریا پس از این ماجرا  مجدد و این بار با عزمی راسخ از جای خود برخاست تا فرمان زندگی‌اش را محکم به دست بگیرد، موقعیت او طوری بود که شاید هر کسی دیگری در وضعیت وی با افسردگی رو به انزوا و دوری از اجتماع می‌رفت اما این زن اجازه نداد چهره نازیبای فعلی‌اش اعتماد به نفس وی را بگیرد.

او مطابق روال گذشته به طوری که گویا آب از آب تکان نخورده با اعتماد به نفس کامل از خود عکس می‌گرفت و بدون آنکه احساس بدی به ظاهر خود داشته باشد، آنها را در صفحه اجتماعی خود منتشر می‌کرد.

او عکس های خود را با دلنوشته‌های هایی منتشر می‌کرد که محورشان تشویق زنان جهان به تقویت اعتماد به نفس خود بود. همچنین به این نکته اشاره داشت که زنان در وجود خود قدرتی درونی دارند که همه آنها از این گوهر گران‌بها مطلع نیستند، به نظر توریا فقط برخی از آنها شانس کشف این قدرت را داشته اند، چیزی که انسان را از شکست و سر خم کردن مقابل سختی‌ها باز می‌دارد و با هر ظاهری به آنها غرور و اعتماد به نفس می دهد.

 

اخبار,اخبار گوناگون, ناگفته‌های زنی با چهره‌ نازیبا از زیبایی‌های زندگی‌اش

 

این زن در ادامه صحبتهایش به "مایكل هوسکین" همسر باوفایش اشاره کرد که در طول این مدت او را تنها نگذاشت و لحظه به لحظه وی را در مسیر زندگی همراهی کرد.همسر توریا پیت هم درباره ای زن می گوید که من با روح زیبای او ازدواج کردم و چهره فعلی اش برایم اهمیتی ندارد، توریا تنها زنی است که در کنار او احساس خوشبختی می کنم و درکنارش به رویاهایم خواهم رسید.بد نیست بدانید که این زن درباره فراز و نشیب های زندگی اش کتابی تحت عنوان همه چیز برای زندگی نوشته  است،در ادامه تصاویری از این زن مشاهده می کنید.

 

اخبار,اخبار گوناگون, ناگفته‌های زنی با چهره‌ نازیبا از زیبایی‌های زندگی‌اش

 

اخبار,اخبار گوناگون, ناگفته‌های زنی با چهره‌ نازیبا از زیبایی‌های زندگی‌اش

 

 

کالا ها و خدمات منتخب

    تازه ترین خبرها(روزنامه، سیاست و جامعه، حوادث، اقتصادی، ورزشی، دانشگاه و...)

    سایر خبرهای داغ

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------