عکسی که تبدیل به سوژه داغ رسانه ها شد!



عکسی که یک عکاس از لحظه پیشهاد ازدواج یک مرد جوان به نامزدش شکار کرده، تبدیل به عکسی داغ در شبکه های اجتماعی شده است.

به گزارش باشگاه خبرنگاران، عکسی که یک عکاس مستقل در آمریکا از لحظه پیشنهاد ازدواج یک مرد جوان به نامزدش گرفته تبدیل به عکسی داغ در یکی از شبکه های اجتماعی شده است. "متیو دیپل" این عکس را در تاریخ 6 اکتبر در پارک ملی یوسیمیتی در کالیفورنیا در حالی که مشغول گرفتن عکسی با دوستش "جاش" بود گرفت. او که در یک کافی شاپ در " گرند رپیدس" در میشیگان کار می کند در یک سفر تفریحی از سیاتل به لس آنجلس رفته بود.

 

اخبار,اخبارگوناگون, لحظه پیشهاد ازدواج یک مرد جوان به نامزدش


او پس از گرفتن این عکس امیدوار بود که این زوج را در همان نواحی پیدا کند اما او با وجود روبرو شدن با دهها زوج دیگر که مشغول گرفتن عکس در کوهستان بودند موفق به پیدا کردن این زوج نشد. به همین خاطر او در تاریخ 17 اکتبر این عکس را در صفحه فیسبوک و توئیتر خود به اشتراک گذاشت و ابراز امیدواری کرد تا بالاخره کسی بتواند هویت این زوج را شناسایی کند. او با انتشار این عکس در فسبوک در توضیح کوتاهی نوشت : " بسیار خب کاربران اینترنت، من به کمک شما نیاز دارم. به من کمک کنید تا این زوج را پیدا کنم. من این عکس را در مکان تافت در پارک ملی یوسیمیتی در تاریخ 6 اکتبر سال 2018 گرفتم. من این عکس را گرفتم و برای آنها ( زوج) حتما جالب خواهد بود که آن را ببینند."

 

اخبار,اخبارگوناگون, لحظه پیشهاد ازدواج یک مرد جوان به نامزدش


اگرچه این عکس تاکنون بیش از 15000 بار به اشتراک گذاشته و حدود 140000 بار نیز در توئیتر ریتوئیت شده است اما هنوز هیچ فردی هویت این زوج مرموز پارک یوسیمیتی را کشف نکرده است. البته انتشار این عکس واکنش های متفاوت کاربران را به همراه داشت. در حالی که برخی کاربران ابراز امیدواری کردند که بتوانند این زوج را بیابند برخی دیگر این عکس را غیرواقعی دانستند. یکی از کاربران در کامنتی نوشت : " من هنوز امیدوارم، زیرا این عکس به عکسی داغ تبدیل شده و امیدوارم همین توجه کاربران به پیدا شدن این زوج منجر شود.

 

 

کالا ها و خدمات منتخب

    تازه ترین خبرها(روزنامه، سیاست و جامعه، حوادث، اقتصادی، ورزشی، دانشگاه و...)

    سایر خبرهای داغ

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------