دفن جسد مرده در باغچه خانه! (+تصاویر)



زن جوان پس از آنکه در جریان ماجرای دفن یک مرده در باغچه همسایه‌اش قرار گرفت، در شوک و حیرت فرو رفت.

به گزارش باشگاه خبرنگاران، اگر شما پس از اتمام کار به خانه برگردید و با باغچه همسایه خود که دچار تغییر شده روبرو شوید، احتمالاً متعجب نخواهید شد؛ چون احتمال می‌دهید آنها اقدام به دفن سگ یا گربه خود در باغچه کرده باشند. اما اگر متوجه شوید که ماجرا چیزی فراتر از این بوده، مطمئناً دچار شوک خواهید شد. این موقعیتی بود که به تازگی یک زن جوان اهل انگلیس در آن قرار گرفت و متوجه شد آنچه همسایگانش در باغچه دفن کرده‌اند، نه‌تنها سگ یا گربه نبوده بلکه جسد یک آدم بوده است.

 

اخبار,اخبارفرهنگی وهنری,دفن جسد مرده در باغچه خانه!


این زن با شرح ماجرا در Mumsnet گفت که در همسایگی‌اش دو مرد میانسال زندگی می‌کنند. بنا بر گفته این زن آنها مادر سالخورده خود را نیز به این خانه منتقل کرده و از او مراقبت می‌کردند. متأسفانه به تازگی مادر آنها به علت بیماری و کهولت سن در این خانه جانش را از دست داده بود. این زن مدعی شد همسایگان میانسالش پس از برگزاری تشییع جنازه مادرشان، او را به خانه منتقل کرده و در حیات خانه به خاک سپردند.

 

اخبار,اخبارفرهنگی وهنری,دفن جسد مرده در باغچه خانه!


او که هویتش مشخص نشده است، نوشت: «در همسایگی من دو مرد میانسال با مادرشان زندگی می‌کردند. پس از مرگ این زن مراسم تشییع جنازه او طی این هفته برگزار شد و سپس او در باغچه خانه به خاک سپرده شد.»

انتشار این پست با تعجب بسیاری از کاربران همراه بود، تا جایی که برخی از آنها این پرسش را مطرح کردند که آیا دفن مرده در خانه قانونی است؟ این در حالی است که بنا بر گزارش سایت gardenlaw.co.uk این کار قانونی و مجاز است.

انتشار این پست با واکنش متفاوت کاربران همراه بود. در حالی که برخی این ماجرا را عجیب توصیف کردند، برخی از آنها دفن مرده در باغچه را عادی توصیف کردند و اعلام کردند در صورت مواجهه با چنین موقعیتی، هرگز دچار ترس و وحشت نخواهند شد.

 

 

کالا ها و خدمات منتخب

    تازه ترین خبرها(روزنامه، سیاست و جامعه، حوادث، اقتصادی، ورزشی، دانشگاه و...)

    سایر خبرهای داغ

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------