ادعای عجیب زنی که با یک روح ازدواج کرده است! (+تصاویر)



اخبار,اخبارگوناگون, ادعای عجیب زنی که با یک روح ازدواج کرده است

زن ایرلندی که پیشتر مدعی بود با یک روح ازدواج کرده است ادعای عجیب تازه ای را مطرح کرد.

 به گزارش باشگاه خبرنگاران، یک زن اهل ایرلند که پیشتر در ادعایی عجیب اعلام کرده بود با یک روح سیصد ساله ازدواج کرده است ادعای عجیب دیگری را مطرح کرد. " آماندا اسپارو لارج" ۴۶ ساله به تازگی مدعی شد که از این روح که نامش "جک" نام داشت جدا شده است.

آماندا به گفته خود پس از آشنایی با این روح که در قرن ۱۸ زندگی می کرد به صورت رسمی با آن ازدواج کرد. مراسم ازدواج این زن در اوایل امسال با حضور تعدادی از دوستانش در داخل یک کشتی در آبهای بین المللی در سواحل ایرلند انجام شد. اما اکنون این زن که اهل شهر " دراهیدا " ایرلند است ضمن اعلام پایان ازدواجش به مردم هشدار داده که مراقب ارتباط با ارواح باشند.

او در این باره گفت : " خب فکر می کنم الان زمان مناسبی است تا هر کسی در جریان پایان ازدواج من قرار گیرد. می خواستم همه اتفاقاتی که در این چند وقت برایم رخ داد را توضیح دهم اما فقط می گویم مراقب ارتباط با ارواح باشید. رابطه با یک روح آنطور که فکر می کنید پیش نمی رود."

اخبار,اخبارگوناگون, ادعای عجیب زنی که با یک روح ازدواج کرده است


آماندا پس از ازدواج با این روح با صرف ۶۰۰۰ یورو اقدام به تغییر نام خود نیز کرده بود. به گفته آماندا او و این روح پیش از ثبت ازدواج خود به مدت ۲ سال با یکدیگر نامزد بودند. او سپس در ادعایی عجیب با اعلام ازدواج قریب الوقوع خود با جک گفته بود : " جک پس از دو سال سرانجام به من پیشنهاد ازدواج داد. من به او گفتم الان آمادگی این ازدواج آن هم با یک روح را ندارم و می خواهم بیشتر با یکدیگر آشنا شویم."

سرانجام آماندا به ازدواج با این روح پاسخ مثبت داد. در روز جشن ازدواج او در حالی که یک پرچم دزدان دریایی با نشان جمجمه و استخوان های ضربدری در دست داشت دیده می شد.
 

اخبار,اخبارگوناگون, ادعای عجیب زنی که با یک روح ازدواج کرده است

 

 

 

کالا ها و خدمات منتخب

    تازه ترین خبرها(روزنامه، سیاست و جامعه، حوادث، اقتصادی، ورزشی، دانشگاه و...)

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------