راز ۲۱ ساله‌ای که سرانجام فاش شد! (+تصاویر)



پدر خانواده پس از ۲۱ سال به یک راز عجیب در مورد سه نفر از اعضای خانواده‌اش پی برد.

 به گزارش باشگاه خبرنگاران،  مرد میلیونری که بیش از ۲۰ سال سه پسر غریبه را در خانه‌اش بزرگ می‌کرد، نمی‌دانست همسرش چه رازی را از او پنهان کرده است. «ریچارد ماسون» ۵۵ ساله که یک تاجر است، پس از آنکه در سال ۲۰۱۶ مجبور به انجام یک آزمایش پزشکی شد، به این راز که همسرش از او پنهان کرده بود، پی برد. پس از انجام آزمایش، پزشکان بیمارستانی در لیورپول انگلیس به او اعلام کردند که او نمی‌تواند پدر این سه پسر باشد. این در حالی بود که همسر سابق ریچارد چند سال پیش با دریافت ۴ میلیون یورو از او جدا شده بود.

اکنون همسر سابق ریچارد به علت پنهان نگه داشتن هویت اصلی این سه پسرش باید مبلغ ۲۵۰۰۰۰ یورو به او پرداخت نماید. او همچنین با ارائه یک شکایت خواستار دریافت مبلغ ۴ میلیون یورویی شده که پیشتر به همسرش پرداخت کرده بود.

 

اخبار,اخبارگوناگون,راز21ساله


ریچارد دو سال پیش و پس از آنکه پزشکان تشخیص دادند دچار یک ناهنجاری ریوی با نام فیبروز سیستیک (cystic fibrosis) شده، به این راز بزرگ زندگی‌اش پی برد. انجام آزمایش دی‌ان‌ای و سایر آزمایشات تأیید کرد که او هیچ نسبتی با یک پسر ۲۳ ساله و دو پسر دوقلوی ۱۹ ساله ساله‌ای که در خانه او بزرگ شده بودند ندارد. او حدود ۱۰ سال پیش از همسر سابقش جدا شده بود.

آقای ماسون که ۵۵ سال دارد و صاحب یک شرکت اینترنتی با نام MoneySupermarket.com است، روز یکشنبه در مصاحبه با The mial گفت که پس از پی بردن به این راز زندگی‌اش دستخوش تغییرات و دگرگونی نشده است.

 

اخبار,اخبارگوناگون,راز21ساله

 



کالا ها و خدمات منتخب

    تازه ترین خبرها(روزنامه، سیاست و جامعه، حوادث، اقتصادی، ورزشی، دانشگاه و...)

    سایر خبرهای داغ

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------