معرفی ۱۰ هتل عجیب و غریب در جهان (+تصاویر)



برخی از افراد یک هتل ارزان قیمت را انتخاب میکنند، و برخی دیگر نیز به دنبال بهترین هتل هستند. مسافران زیادی هستند که همیشه بهترین‌ها را انتخاب می‌کنند، حتی اگر هتل مورد نظر آن‌ها جز گرانقیمت‌ترین‌ها باشد.

بعید است قصد مسافرت به شهر یا یک کشور خارجی را داشته باشید، اما هیچ برنامه‌ای برای محل اقامت خود ترتیب ندیده باشید. فرقی ندارد برای کار، استراحت، به تنهایی یا به همراه دوستان یا خانواده خود سفر کنید، در هر صورت انتخاب هتل یا هر مکانی برای اسکان خود حتی برای یک روز، از ملزومات یک سفر ساده است. معمولا سلیقه اشخاص در این قسمت از سفر متفاوت است.

 

برخی از افراد یک هتل ارزان قیمت را انتخاب میکنند، و برخی دیگر نیز به دنبال بهترین هتل هستند. مسافران زیادی هستند که همیشه بهترین‌ها را انتخاب می‌کنند، حتی اگر هتل مورد نظر آن‌ها جز گرانقیمت‌ترین‌ها باشد. با همه این سلایق و اختلاف نظرها، مسافرانی هم هستند که علاقه‌ای خاص به هتل‌های عجیب و غریب دارند و بدشان نمی‌آید که در این هتل‌ها سکونت داشته باشند. جالبه که تعداد این افراد کم نیستند! شاید برای شما عجیب باشد که برخی از این هتل‌ها بسیار غیرعادی بوده و سکونت در برخی از آن‌ها نیز سرگرم کننده و شیرین خواهد بود. اگر مایل هستید تا بیشتر با این هتل‌ها آشنا شوید، پیشنهاد می‌کنم که تا انتهای این مقاله همراه ما باشید.

 

۱۰ – مسافرخانه Dog Bark Park

ایالت آیداهو، آمریکا

اخبار,اخبار گوناگون,هتل عجیب و غریب

 

اگر از موقعیت جغرافیایی این مکان عجیب و غریب بیشتر بخواهید، باید بگویم که این هتل در کاتن وود و در ایالت آیداهو در آمریکا واقع شده، بعید می‌دانم که شما تا به حال طراحی سازه‌ای را به این شکل عجیب دیده باشید. این مسافرخانه کوچک به شکل یک سگ پاکوتاه، ولی با ابعاد بزرگ ساخته شده است. عرض این سگ پاکوتاه در حدود ۱۵ فوت و ارتفاع آن بیش از ۳۰ فوت است. نام این سگ کوچولو «ویلی عزیز (Sweet Willy)» است. در شکم ویلی یک اتاق دو نفره و در چانه آن، جایی شبیه اتاق زیر شیروانی تعبیه شده است. دکوراسیون داخلی این هتل پر شده از از عکس‌ها، فرش‌ها، مجسمه‌ها و دیگر اشیای مربوط به سگ است. به نظر می‌رسد این هتل کوچک مکان خوبی است برای طرفداران سگ‌ها و کسانی که عاشق نگه‌داری از سگ‌ها هستند.

 

۹ – هتل Propeller Island City Lodge

برلین، آلمان

اخبار,اخبار گوناگون,هتل عجیب و غریب

 

یک هتل دور از دسترس ذهن و عجیب که در شهر برلین آلمان واقع شده است. این هتل از ۲۷ اتاق مجزا تشکیل شده که هرکدام از این اتاق‌ها نیز کاملاً عجیب بوده و با یکدیگر تفاوت‌های جالبی دارند. به طور مثال مثال، طراحی داخلی یکی از اتاق‌ها مانند سلول تنگ و بسته یک زندانی طراحی شده است؛ این دکوراکسیون در حالی است که دیوار‌های یکی از اتاق‌های دیگر، به طور کامل از آینه پوشیده شده است! اگر هنوز هم این دو اتاق به اندازه کافی برای شما غیر عادی و جذاب به نظر نمی‌آید، شما میتوانید از عجیب‌ترین اتاق این هتل بازدید کنید؛ اتاقی که بیشتر شبیه یک دخمه طراحی شده است و شاید شما فقط بتوانید در تختخواب‌هایی با طراحی اشکال عجیب و غریب یک تابوت استراحت کنید. به همین سادگی!

 

۸ – Sovotel

کوالالامپور، مالزی

اخبار,اخبار گوناگون,هتل عجیب و غریب

 

این روزها، دیدن یک هتل ساده که در محوطه بازار بک شهر واقع شده باشد، پدیده‌ای کاملا عادی به نظر می‌رسد و حتی شاید بار‌ها با خود فکر کرده باشید که هزینه اقامت در آنجا چقدر است. اما آیا شما درباره هتلی که در یک فروشگاه به نام IKEA در کوالالامپور واقع شده است، مطلبی به گوش‌تان خورده است؟

 

در این هتل، شما با دریافت که یک چشمبند خواب، بالشت نرم و گرم و یک موسیقی آرام، از حداکثر مزایای این مکان جالب برخوردار خواهید شد. علاوه بر این، هتل Sovotel دارای تخت خواب‌های یک نفره و دونفره، و همچنین یک سوئیت مخصوص زوج‌های تازه ازدواج کرده است! همچنین شما می‌توانید از بازار بازدید کنید و هر زمان که خسته شدید و خریدهایتان را انجام دادید، به سمت هتل بازگردید و کمی استراحت کنید. پس از اینکه به اندازه کافی استراحت کردید، میتوانید دوباره شیرینی خرید را تجربه کنید و از این هتل جذاب لذت کافی ببرید.

 

۷ – هتل Kokopelli، تجربه صبحانه در یک غار!

ایالت نیومکزیکو، آمریکا

اخبار,اخبار گوناگون,هتل عجیب و غریب

 

به عبارت دقیق‌تر، این هتل در شهر فارمینگتون واقع در ایالت نیومکزیکو قرار گرفته است. تاریخچه شکل‌گیری این هتل نیز بسیار جالب است؛ هتل Kokopelli یک خانه حفره‌ای غارمانند با یک تختخواب است که در سال ۱۹۸۰ در یکی از کوهپایه‌های فارمینگتون رها شده است. برای ارائه بهتر خدمات از جمله لوله کشی، برق و تهویه هوا، سه سوراخ در دیوار‌های این هتل ایجاد شده است. این هتل در ارتفاع صد فوت از زیر زمین واقع شده، و اگر شما بخواهید به آنجا بروید، تنها راه دسترسی به آنجا یک نردبان و یک صخره با شیب بسیار زیاد است. توجه داشته باشید که شما به همین سادگی و در یک لحظه نخواهید توانست به این هتل بروید؛ بلکه در ابتدای کار باید یک سند سلب مسئولیت از هرگونه اتفاقی را امضا کنید!

 

۶ - هتل Plane

کاستاریکا

اخبار,اخبار گوناگون,هتل عجیب و غریب

 

اگر شما یک بوئینگ ۷۲۷ را از فاصله‌ای دور و در جنگل‌های کاستاریکا مشاهده کنید، شاید در نگاه اول به نظر برسد که این هواپیما در این جنگل‌ها دچار سانحه و سقوط کرده باشد. در واقع، این هواپیما از فرودگاه سان خوزه به این جنگل بزرگ انتقال داده شده است. طراحی داخلی این هواپیما با استفاده از چوب‌های درخت ساج (teak) بازسازی شده است. بال سمت راست این هواپیما از یک عرشه چوبی ساخته شده است که شما بر روی آن قادر خواهید بود تا از منظره زیبای جنگل لذت ببرید. این هواپیما در ارتفاع ۴۵ فوت از سطح زمین و در میان درختان جنگل ساخته شده است و یک پیشنهاد عالی مکان سکونت و استراحت است.

 

۵ – Palacio Del Sal

بولیوی

اخبار,اخبار گوناگون,هتل عجیب و غریب

 

هتل Palacio Del Sal در کشور بولیوی، تنها هتلی در کل جهان است که از نمک خوراکی ساخته شده است. بله درست متوجه شدید؛ سقف‌ها، دیوار‌ها و حتی کف طبقات این هتل هم از جنس نمک ساخته شده است. در واقع، برخی از مبلمان این هتل نیز از بلور‌های نمک ساخته شده‌اند! جالب است بدانید که برای ساخت این هتل از تعداد زیادی بلوک نمک استفاده شده است. این هتل که در منطقه سالاردوییونی (Salar de Uyuni) واقع شده است؛ جایی در میان بزرگترین کویر نمک دنیا است واقع شده است. البته توجه داشته باشید که اگر قصد اقامت در این هتل را دارید، باید در جریان یک قانون مهم باشید که مطابق آن، شما نباید نمک‌های خوراکی که جزو بدنه اصلی این هتل هستند را لیس بزنید!

 

۴ – هتل Marmara

آنتالیا، ترکیه

اخبار,اخبار گوناگون,هتل عجیب و غریب

این هتل در کشورترکیه قرار گرفته و دارای ۲۱۴ اتاق مجزا است. شما میتوانید از بالکن‌های این هتل زیبا در شهر آنتالیا، کوهستان‌های توروس و دریای مدیترانه را نیز مشاهده کنید. اما سوال اصلی اینجاست که چه عاملی باعث شده که این هتل در لیست عجیب‌ترین هتل‌های دنیا قرار بگیرد؟ پاسخ این سؤال این است کمی غیرقابل‌باور است و موضوع آنجاست که این هتل مدام در حال چرخش است!

 

سالن اصلی که در زیر بام این هتل واقع شده است، دارای ۲۴ اتاق در یک استخر بزرگ می‌باشد که به تنهایی از ۴۷۸ تن آب تشکیل شده است. ۶ موتور الکتریکی نیز وجود دارد که به چرخش ۳۶۰ درجه‌ای این اتاق‌ها در طول روز کمک می‌کنند. بنابراین، شما شاهد یک منظره بسیار زیبا و در حال چرخش هستید که از جذابیت‌های اصلی این هتل به شمار می‌آید. بد نیست بدانید که بخش شناور این هتل در سال ۲۰۰۷ موفق به کسب جایزه میزبانی بینالمللی برای مبتکرانه‌ترین ایده در هتل‌های لوکس و لاکچری شد.

 

۳ – ICEHOTEL

یوکاسیاروی، سوئد

اخبار,اخبار گوناگون,هتل عجیب و غریب

 

همان طور که انتظار می‌رود، این هتل یخی واقع شده در کشور سوئد از یخ ساخته شده است. تقریبا تمام لوازم داخل این هتل، حتی تختخواب‌های آنجا، از برف و یخ ساخته شده‌اند. بد نیست بدانید درجه حرارتی که شما در این هتل در آن تجربه خواهید کرد منفی ۵ درجه سانتیگراد است! البته تمام عجایبی که باعث شهرت این هتل شده است فقط در جنس یخ دیواره‌ها و وسایل آنجا خلاصه نمی‌شود؛ بلکه ذوب شدن این هتل در هر سال و ساختن مجدد آن نیز یکی از اتفاق‌های عجیب دیگر در این هتل است. هر ساله در ماه نوامبر، زیادی از معماران به یوکاسیاروی میآیند و اتاق خواب، نیایشگاه و بار نوشیدنی این هتل را با استفاده از هزاران تن یخ بازسازی می‌کنند. اگر شما قصد بازدید از یوکاسیاروی سوئد را دارید، فراموش نکنید که سری به این هتل عجیب بزنید؛ البته بعید می‌دانم که بیشتر از یک شب در آنجا دوام آورید!

 

۲ – مسافرخانه Utter

سوئد

اخبار,اخبار گوناگون,هتل عجیب و غریب

 

این هتل که در مرکز دریاچه مالارن در سوئد واقع شده، واقعاً یکی از هتل‌های منحصر به فرد در سطح جهان است. اولین ویژگی این هتل که توجه شما را جلب می‌کند، این است که فقط یک اتاق دارد! این هتل نیز دارای یک کابین و سکوی شناور در مرکز دریاچه مالارن است. در زیر کابین این هتل یک راه پله وجود دارد که شما را به اتاق خوابی که در زیر کابین واقع شده هدایت میکند. این اتاق خواب در واقع یک آکواریوم دریایی است. اگر شما تصمیم به سکونت در این هتل را داشته باشید، باید از یک قایق استفاده کنید و شما به وسیله این قایق بادی به سمت هتل هدایت می‌شوید.

 

۱ – The Mirrorcube

هارداس، سوئد

اخبار,اخبار گوناگون,هتل عجیب و غریب

 

هتل مکعبی آینه‌ای که در هارداس سوئد واقع شده، بدون شک یکی از شاهکار‌های دیگر هنر معماری در سوئد و حتی عجیب‌ترین هتل در تمام دنیا است. اتاق این هتل یک جعبه آلومینیومی ۴X۴X۴ است و بر روی الوار یک درخت بزرگ واقع شده است. اگر هنوز هم در عجیب بودن این هتل قانع نشده‌اید، باید بگویم که دیواره‌های این هتل نیز از شیشه‌های یک‌طرفه ساخته شده که به شما اجازه میدهند تا از داخل اتاق خود یک منظره ۳۶۰ درجه از بیرون را مشاهده کنید. همچنین هتل Mirrorcube دارای یک تخت خواب دو نفره بوده و محلی مناسب برای اسکان دو نفر در آنجا می‌باشد. این هتل نیز دارای یک اتاق نشیمن، دستشویی و یک تراس است که در سقف آن واقع شده است. شما قادر خواهید بود با عبور از یک طناب که حکم یک پل معلق را دارد، وارد این هتل زیبا شوید.

 

 برترین ها

کالا ها و خدمات منتخب

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------