راهنمای خرید لباس های سایز بزرگ برای خانم ها



راهنمای خرید لباس های سایز بزرگ, نکاتی برای خرید لباس های سایز بزرگ, اصولی برای خرید لباس های سایز بزرگ برای خانم ها

راهنمای خرید لباس های سایز بزرگ برای خانم ها

 

نکاتی برای خرید لباس های سایز بزرگ:

نکات ما برای انتخاب لباس سایز بزرگ به شما در مورد اندازه، شکل و پارچه راهنمایی می کند. مد پایدار به معنای ترکیب عناصر روند فصلی با پایه های کلاسیک است. اگر قطعات سایز بزرگ را با رعایت اصول مشخص انتخاب کنید، بیشترین بهره را از این لباس ها خواهید برد. مهمتر از آن، کمد لباس شما از راحتی و اعتماد به نفس شما پشتیبانی می کند.

راهنمای خرید لباس برای زنان سایز بزرگ:

پر کردن کمد خود با لباس هایی که هم جذاب باشند و هم در آن راحت باشید، کلید احساس زیبایی و اعتماد به نفس است. بنابراین وقتی نوبت به خرید لباس سایز بزرگ می رسد، می فهمیم که چقدر مهم است که لباس های مناسب را برای کمک به افزایش اعتماد به نفس پیدا کنیم. چگونه می دانید چه چیزی برای شما بهتر عمل می کند؟ راهنمای ما برای خرید لباس برای زنان سایز بزرگ را بررسی کنید!

 

شکل بدن خود را بشناسید

یکی از راه هایی که می توانید به راحتی تشخیص دهید که کدام نوع لباس به بهترین وجه برای بدن شما جذاب است، دانستن اینکه چه فرم بدنی دارید. در پایان روز، همیشه باید لباس هایی را انتخاب کنید که در آن راحت تر هستید. اما اگر به دنبال مدل هایی هستید که به شما کمک می کند احساس شگفت انگیزی داشته باشید، درک شکل بدنتان نقطه شروع خوبی است. برخی از رایج ترین شکل های بدن سیب، گلابی، ساعت شنی و الماس هستند. کمی تحقیق کنید و دریابید که چه فرم بدنی دارید و کدام مدل ها و برش ها برای شما مناسب تر است!

 

اندازه گیری های خود را نزدیک داشته باشید

برای اندازه گیری صحیح خود وقت بگذارید. این کار به خصوص در مورد خرید آنلاین، کار را تا حد زیادی برای شما ساده می کند. سایز بندی می تواند از فروشگاهی به فروشگاه دیگر بسیار متفاوت باشد، در صورتی که با اندازه مناسب آشنا نباشید، آن را چالش برانگیز می کند. بسیاری از وب سایت ها راهنمای مناسبی برای اندازه بندی خود ارائه می کنند، که تشخیص اینکه اگر اندازه گیری های خود را در دسترس داشته باشید، برای شما آسان تر می سازد. با متر دور سینه، کمر و باسن خود را اندازه بگیرید.

 

خرید لباس های سایز بزرگ, راهنمای خرید لباس های سایز بزرگ برای خانم ها, خرید لباس خانم های سایز بزرگ

اندازه گیری دقیقی انجام بدهید

 

با موارد ضروری شروع کنید

بنابراین برخی از لباس های ضروری که باید در کمد لباس خود نگه دارید چیست؟ در اینجا تعداد انگشت شماری از اقلام با اندازه بزرگ ما وجود دارد.

 

انتخاب یک شلوار جین خوب

هرکسی به یک شلوار جین زنانه خوب نیاز دارد که به خوبی به آن ها برسد و اندام آنها را برجسته کند. فرقی نمی کند با یک شلوار جین تنگ تیره یا شلوار جین گشاد با رنگ روشن بروید، گزینه های بامزه زیادی وجود دارد که هم به راحتی می توانید آن ها را با سایر وسایل داخل کمدتان ست کنید و هم به شما کمک می کند احساس شگفت انگیزی داشته باشید. 

 

پایه خود را ایمن کنید

اول از همه - همه چیز با یک پایه شروع می شود. بنابراین، با انتخاب لباس های شکل دهنده، در موقعیت مناسبی برای خرید تا زمانی که آن را رها کنید، خواهید بود. اگر انبار و یا کمد لباس شما شامل لباس های متفاوت است، برای هر موقعیتی پایه ای خواهید داشت! مطمئن شوید که لباس هایی را با فرم اندام خود امتحان کنید تا بتوانید به راحتی آن ها را ست کنید.

 

از اتصالات شدید اجتناب کنید

هنگام انتخاب لباس سایز بزرگ باید از هر دوی آنها خیلی تنگ و خیلی گشاد اجتناب کرد. اصولاً همان اصولی را که هنگام خرید لباس با فرم بدن خود می خرید، دنبال کنید! خیلی تنگ است و هر گونه برجستگی بدن را برجسته تر می کند. بیش از حد بزرگ، ممکن است قسمت های ناخواسته را برجسته کند!

 

خیاطی ارزشش را دارد

فریب نخورید که فکر کنید خیاطی فقط برای افراد مشهور و بسیار ثروتمند است! برای اینکه عناصر ساختار یافته کمد لباس شما واقعاً متناسب با شکل شما باشد، خیاطی شخصی تفاوت زیادی ایجاد می کند. از آنجایی که هر شکلی متفاوت است، یک ژاکت یا شلواری که برای شما مناسب است، انحنای شما را به درستی برجسته می کند! و شما در آن لباس زیباتر می شوید.

 

نکاتی برای خرید لباس های سایز بزرگ, اصولی برای خرید لباس های سایز بزرگ برای خانم ها, خرید لباس های سایز بزرگ

خانم های سایز بزرگ بهتر است به خیاطی بروند

 

کفش را فراموش نکنید

همه ما می دانیم که کفش های پاشنه بلند ظاهر پاهای شما را بلندتر می کنند، اما نباید فقط به هر لباسی پاشنه ی پا اضافه کنید. از بستن بند مچ پا که خط پای شما را قطع می کند، خودداری کنید. کفش هایی را انتخاب کنید که رنگ و درخشندگی خاصی به آن اضافه شود. یا از رنگ های خنثی استفاده کنید تا ظاهری طولانی تر داشته باشید.

 

دور کمر را بالا نگه دارید

یک انتهای پای شما کفش و دیگری کمر شما قرار دارد! بنابراین برای رسیدن به بلندترین خط پا، کتانی با فاق بلند را انتخاب کنید. از شلوار گرفته تا شلوارک و یا دامن، یک کمر بلند با شلوار و ...، خط شکم شما را صاف می کند و نیمه ی پایینی شما را بلندتر می کند.

 

ساختار لباس

وقتی صحبت از لباس می شود، پارچه های ساختار یافته انتخاب بزرگی هستند. این پارچه ها با لباس های شما کار می کنند تا سیلوئت شما را زیر لباستان صاف کنند تا یک فاکتور شگفت انگیز واقعی داشته باشید. برش A-line برای صاف کردن باسن و ایجاد یک انحنای دوست داشتنی به کمر شما عالی است.

 

به تغییرات وزن توجه کنید

اگر وزن شما نوسان دارد، با این تغییرات خرید کنید. اطمینان حاصل کنید که کمد لباس شما، از جمله لباس های شکل دهنده، به اندازه شما باشد. لازم نیست برای هر اندازه ای یک کمد لباس کامل داشته باشید، اما چند مورد اساسی و لباس های زیربنایی باعث می شود احساس اعتماد به نفس داشته باشید.

 

رنگ را به درستی در آغوش بگیرید

لایه بندی نیز یک راه فوق العاده برای آوردن رنگ به لباس شما است. خرید سایز بزرگ نباید به طور کامل شامل تک رنگ و خنثی باشد. نئون ها و پاستل ها از نظر استایل سایز بزرگ عالی به نظر می رسند، بنابراین به سراغ لایه ها، اکسسوری ها، ترکیب ها و چاپ ها بروید تا سر و صدا ایجاد کنید!

 

بلوز دکمه دار

یک بلوز یا پیراهن دکمه دار زنانه با کیفیت بالا و مناسب برای هر خانمی ضروری است. به راحتی می توانید شلوار جین مورد علاقه خود را با آن بپوشانید یا آن را با کت و دامن برای یک روز در دفتر ست کنید، بلوزهای دکمه دار سفید همه کاره هستند که می توانید تقریباً با همه چیز در کمد خود ست کنید. فرقی نمی کند آستین های بلند، سه چهارم یا آستین کوتاه باشد، این یکی از ضروریات کمد است که نمی توانید از آن چشم پوشی کنید. 

 

اصول و راهنمای خرید لباس خانم های سایز بزرگ, مهارت های خرید لباس های سایز بزرگ, آموزش خرید لباس های سایز بزرگ برای خانم ها

بلوز دکمه دار سفید برای خانم های سایز بزرگ

 

یک تاپ تونیک (تاپ های بلند)

تاپ های تونیک هم راحت و هم شیک هستند و تعادل کاملی را ایجاد می کنند که هر خانمی در کمد لباس خود به دنبال آن است. تاپ های تونیک به گونه ای طراحی شده اند که طول بیشتری داشته باشند و به راحتی آن ها را روی باسن و یا ساق شلوارها قرار دهید تا یک لباس آسان و فوری داشته باشید. وقتی به دنبال یک تاپ تونیک قابل اعتماد هستید، به دنبال چاپ ها و رنگ هایی باشید که در آنها راحت تر هستید.

 

از مواردی که بیش از حد بزرگ هستند خودداری کنید

سال هاست که به خانم های سایز بزرگ گفته می شود که هر چه لباس گشادتر باشد، بهتر است. با این حال، در حالی که لباس هایی با تناسب گشاد می توانند جذاب باشند، اما نکته کلیدی این است که آن را به درستی مدل دهید تا مطمئن شوید که بهترین ترکیب ممکن را به دست می آورید. اگر یک تاپ گشاد می پوشید، توصیه می کنیم آن را با دامن مدادی یا شلوار جین مناسب ست کنید. این جذاب ترین ظاهر را تضمین می کند!

 

با بافت ها بازی کنید

احساس نکنید که باید به چیزی خیلی ساده یا تک رنگ بچسبید! ترکیب بافت های مختلف در کمد لباس شما یک راه عالی برای جذاب کردن لباس هایتان است. ژاکتی با بافت بافتنی منحصر به فرد را در نظر بگیرید، یا یک کمربند چاپی استفاده کنید. راه های سرگرم کننده زیادی برای بازی با بافت در کمد لباس شما وجود دارد - به این فکر کنید که از کدام قطعات یا لوازم جانبی می توانید برای برجسته کردن مجموعه خود استفاده کنید.

 

چاپ های خود را انتخاب کنید

چاپ ها در حال حاضر روند رو به رشدی دارند و هیچ نشانه ای از ناپدید شدن ندارند. گل ها و طرح های کوچک تر و شیک تر برای سایزهای بزرگ بیشتر از طرح های بزرگتر مفید هستند. اما از لایه بندی به نفع خود برای ترکیب، تطبیق و کنتراست چاپ های خود استفاده کنید. این حس ابعاد نه تنها شیک است، بلکه به حمایت از حس شکل اندام شما کمک می کند.

 

اصولی برای خرید لباس های سایز بزرگ برای خانم ها, خرید لباس های سایز بزرگ, راهنمای خرید لباس های سایز بزرگ برای خانم ها

لباس طرح دار مناسب خانم های سایز بزرگ

 

آنچه در آن راحت هستید را انتخاب کنید

در پایان روز، مهمترین چیز این است که در لباسی که می پوشید راحت باشید. در نظر بگیرید که کدام قطعات بیشتر به شما احساس اعتماد به نفس می دهند و در کنار هم قرار می گیرند و کمد خود را با گزینه هایی پر کنید که با شما صحبت می کنند. آیا تاپ های تونیک را دوست دارید؟ آیا لباس های بلند تا زانو مورد علاقه شما هستند؟ تعداد انگشت شماری را که دوست دارید پیدا کنید و روی لباس هایی سرمایه گذاری کنید که به شما کمک می کند احساس شگفت انگیزی داشته باشید!

 

راهنمای خرید لباس های سایز بزرگ,اصولی برای خرید لباس های سایز بزرگ برای خانم ها,راهنمای خرید لباس های سایز بزرگ برای خانم ها,نکته هایی برای خرید لباس برای خانم های سایز بزرگ

انتخاب لباس راحت برای خانم های سایز بزرگ

 

خرید لباس های سایز بزرگ می تواند چالش برانگیز باشد و به دنبال لباسی که مناسب شما باشد و اندام شما را صاف کند، می تواند کاری دلهره آور به نظر برسد. دفعه بعد که به دنبال اقلام جدید برای کمد لباس خود هستید، حتما برخی از نکات ما را در نظر بگیرید. 

 

گردآوری: بخش مد بیتوته

 

کالا ها و خدمات منتخب

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------