دانشجویی که با گربه‌اش فارغ‌التحصیل شد!



 دانشجو ,اخبارگوناگون,خبرهای گوناگون
اخیرا یک دانشجوی آمریکایی عکسی از مراسم فارغ‌التحصیلی خود منتشر کرد و خبر از فارغ‌التحصیلی خود با همراهی گربه خانگی‌اش داد.

به گزارش ایسنا به نقل از ان‌دی‌تی‌وی، اخیرا مراسم فارغ‌التحصیلی دانشجویان دانشگاه "تگزاس" در مرکز شهر آستین منتشر شد و حضور "فرانچسکا بوردیه" در این مراسم توجه همه را به خود جلب کرد.

 

چراکه این دانشجو در دستیابی به این موفقیت و در این جشن تنها نبود و گربه خانگی‌اش نیز با لباس فارغ‌التحصیلی در مراسم حاضر شد.

 

علت این کار این است که فرانچسکا در این دوران که آموزش به شیوه مجازی بود، همراه با گربه خود در کلاس‌های مجازی شرکت می‌کرد. بنابراین در جشن فارغ‌التحصیلی نیز با گربه خود حاضر شد.این دانشجو گفته که در طول دوران آموزش مجازی گربه او نیز با علاقه و رغبت در کلاس‌های درس حاضر می‌شد و صحبت‌ها را گوش می‌کرد.

 

این دانشجو تصویر خود و گربه‌اش با لباس فارغ‌التحصیلی را در اینستاگرام منتشر کرد و نوشت: گربه من در هر سخنرانی‌ام در کلاس‌های درس مرا همراهی می‌کرد. بنابراین هر دو با هم از دانشگاه تگزاس فارغ‌التحصیل شده‌ایم.

 

 دانشجو ,اخبارگوناگون,خبرهای گوناگون

دانشگاه تگزاس نیز در واکنش به این تصویر به هر دو آنها تبریک گفت.

 

بوردیه گفت که می‌خواهد گربه خود را به عضویت افتخاری کلاس فارغ التحصیلی دانشگاه تگزاس در بهار ۲۰۲۲ در آورد.

 

این دانشجو اضافه کرد که اگرچه گربه‌ وی هیچ مدرک فارغ التحصیلی دریافت نکرد، اما از اینکه او را همواره در حین تحصیل در کنارش داشت، بسیار خوشحال است.

  

کالا ها و خدمات منتخب

    تازه ترین خبرها(روزنامه، سیاست و جامعه، حوادث، اقتصادی، ورزشی، دانشگاه و...)

    سایر خبرهای داغ

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------