گران‌ترین مدل موی جهان در گینس ثبت شد



 گران‌ترین مدل موی جهان,اخبارگوناگون,خبرهای گوناگون
گران‌ترین مدل موی جهان با دستمزد ۱۶۳۰۰ دلار آمریکا بود که در کتاب رکوردهای گینس ثبت شد

دیگر دوره‌ای که رسیدگی به ظاهر و با مد روز پیش‌رفتن فقط به افراد مشهور محدود می‌شد، گذشته است. این روزها افراد عادی هم می‌کوشند یک آرایشگر فوق‌العاده برای خودشان استخدام کنند. اما هنر جادویی آرایشگری در دستان هرکسی یافت نمی‌شود. در ادامه مروری خواهیم داشت بر فهرست ۱۰ نفر از گران‌ترین آرایشگران جهان.

 

کسی که در صدر فهرست گران‌ترین آرایشگران جهان جا می‌گیرد و دستمزد او با فاصله بسیار، از دیگر آرایشگران لوکس جهان بیشتر است، آرایشگر بریتانیایی، استوارت فیلیپس، است که برای مو کوتاه کردن ۱۶۳۰۰ دلار دستمزد گرفت و از مشتریان مشهور او می‌توان «بنیسیو دل‌تورو» را نام برد. او جز کوتاه کردن و رسیدگی به موها، خدماتی مانند ناهار و ماساژ هم به مشتری‌هایش ارائه می‌دهد.

 

چنان که در کتاب رکوردهای جهانی گینس ثبت شده است، در ۲۹ اکتبر سال ۲۰۰۷، گران‌ترین آرایش مو با دریافت مبلغ ۸۰۰۰ پوند انگلستان، برابر با ۱۶۳۰۰ دلار آمریکا، انجام شد که رکورد گران‌ترین آرایش مو را در جهان ثبت کرد.

 

رکورد انجام این آرایش مو متعلق است به این آرایشگر بریتانیایی که در لندن زندگی می‌کند. او از سال ۲۰۰۴ به‌ عنوان آرایشگر رسمی جوایز تلویزیونی آکادمی بریتانیا شناخته می‌شود. مشتری این آرایشگر مشهور و کسی که این مدل مو روی او پیاده شد، زنی ایتالیایی به ‌نام بورلی لاتئو بود که از نتیجه کار هم ابراز خوشحالی زیادی کرد و گفت که این مدل مو به مبلغی که برای آن هزینه کرده بود، واقعا می‌ارزید، چون دقیقا همان چیزی بود که می‌خواست: «یک مدل موی بی‌نظیر.»

 

البته خدمات ارائه شده به این خانم ایتالیایی، فقط محدود به رفتن به آرایشگاه و کوتاه کردن موها نبود. بورلی لاتئو با بلیت درجه‌یک هواپیما از ایتالیا به انگلستان سفر کرد، با لیموزین از او استقبال شد، و در ادامه با نهار و شامپاین و هرچیزی که خانم لتئو می‌خواست، از او پذیرایی شد. در تمام طول روز هم از همراهی خود آقای فیلیپس برخوردار بود؛ هرچند، انجام این آرایش موی گران بیش از یک ساعت طول نکشید. از دیگر خدماتی که به این مشتری حساس در سالن آرایش استورات فیلیپس ارائه شد، رسیدگی به موهای او با محصولات سفارشی لورئال و سشوار روی موهای او بود.

 

بهار  

 

کالا ها و خدمات منتخب

    تازه ترین خبرها(روزنامه، سیاست و جامعه، حوادث، اقتصادی، ورزشی، دانشگاه و...)

    سایر خبرهای داغ

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------