فارغ التحصیلی نوجوان ۱۳ ساله از دانشگاه مینه سوتا



 کنکور, اخبار دانشگاه ,خبرهای دانشگاه
یک پسر ۱۳ ساله قرار است در ماه مه با مدرک لیسانس از دانشگاه مینه‌سوتا فارغ التحصیل شود. او قصد دارد در همین سن تحصیلات خود را تا مقطع دکترای ادامه دهد. 
 کنکور, اخبار دانشگاه ,خبرهای دانشگاه

به گزارش upi ، الیوت تانر، این پسر ۱۳ ساله قرار است در ماه مه از دانشگاه مینه‌سوتا در رشته ریاضی و با گرایش فیزیک فارغ‌التحصیل شود. تانر گفت گام بعدی او در تحصیل، کسب مدرک دکترای فیزیک خواهد بود.

 

به گزارش اقتصاد آنلاین به نقل از خبر آنلاین، مادر این پسر، میشل تانر، گفت که او خواندن را در سنی آموخت که بیشتر بچه‌ها هنوز نمی‌دانند چگونه بند کفش‌هایشان را ببندند! او به KSTP-TV گفت: «الیوت از زمانی که دو یا سه سال داشت، شروع به خواندن کرد».

 

الیوت تانر،2 

تانر در ۹ سالگی شروع به خواندن کتاب‌های درسی در سطح کالج کرد و دو سال بعد از کالج با مدرک دانشیار فارغ التحصیل شد. تانر گفت: «این اتفاق برایم هیجان‌انگیز است. رسیدن به این نقطه یک چالش سخت و در عین حال یک تجربه بسیار خوب برای من بود». او امیدوار است دکترای خود را بگیرد و به دانشگاه بازگردد.

 

 کنکور, اخبار دانشگاه ,خبرهای دانشگاه

الیوت تانر،3

الیوت ۱۳ ساله در مصاحبه خود گفت: «امیدوارم که در دانشگاه مینه‌سوتا استاد شوم تا این میل و اشتیاق به فیزیک را در بین مردم نیز گسترش دهم».

 

خبر آنلاین

 

 

کالا ها و خدمات منتخب

    تازه ترین خبرها(روزنامه، سیاست و جامعه، حوادث، اقتصادی، ورزشی، دانشگاه و...)

    سایر خبرهای داغ

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------