اولین قدم در سفر را محکم بردارید



بلیط هواپیما,خرید بلیط هواپیما,قیمت بلیط هواپیما

 
بشر همواره آرزوی پرواز به آسمانها را داشته است. از همان سالها که برادران رایت هواپیما را اختراع کردند، انسانها اشتیاق زیادی برای سفر با این وسیله نقلیه نشان دادند. این اشتیاق به حدی بود که انسانها به فکر تکمیل و تجهیز هواپیماهای اولیه افتادند تا این که امروزه نسل های جدید هواپیما مسافربری بسیار مدرن، مجهز و ایمن هستند. روزانه در سراسر دنیا میلیونها انسان از طریق جاده های هوایی به مقصد می رسند و از تکنولوژی حمل و نقل هوایی لذت می برند.


اگر شما نیز از علاقمندان سفرهای هوایی هستید، اولین قدم برای سفر، خرید بلیط هواپیما است. در حال حاضر ایرلاین های مختلفی در کشور وظیفه ارائه بلیط هواپیما را برعهده دارند. هرکدام از این ایرلاین ها خدمات متفاوتی به مسافران عرضه می کنند. اما در همه آنها بلیط ها در سه نوع کلاس پروازی عرضه می شوند.
 
انواع کلاس های پروازی هواپیما
انواع کلاس های پروازی هواپیماها شامل موارد زیر می شوند:
•    کلاس درجه یک ( فرست کلاس)
•    کلاس تجاری یا بیزینس کلاس
•    کلاس اکونومی یا اقتصادی


خدمات ارائه شده در فرست کلاس ها بهتر و متنوع تر میر باشد، از این رو قیمت بلیط هواپیما در این نوع بلیط ها بیشتر است. ارزانترین بلیط هواپیما با توجه به نوع کلاس پروازی، کلاس اکونومی می باشد.


امروزه برای بسیاری از کسانی که سفرهای هوایی جزئی از زندگیشان شده است، دغدغه یافتن بلیط هواپیما ارزان امری طبیعیست. در ذهن همه ما سفر با هواپیما سفری لوکس و تجملاتی به حساب می آید. اما با دانستن اطلاعات کافی در این زمینه خواهید یافت که سفر با هواپیما نه تنها خیلی گران تمام نمی شود، بلکه با توجه به مزایایی که دارد می تواند بسیار هم اقتصادی باشد. برای داشتن سفری اقتصادی و مقرون به صرفه با هواپیما راهکارهایی وجود دارد که ما به بعضی از آنها در این مقاله اشاره می کنیم.

3 راهکار طلایی برای خرید بلیط هواپیما ارزان
راهکارهای بسیار زیادی برای خرید بلیط هواپیما ارزان وجود دارد، ما در مطلب زیر به سه راهکار خواهیم پرداخت.


اولین راهکار
اولین راهکار، تغییر طرز فکر خودمان است. یعنی تنها باید تصمیم به سفر بگیریم و مطمئن باشیم بقیه موانع خود به خود حل می شود. برای سفر کردن باید ریسک پذیر باشیم و به این جمله" سفر کن! پول برمیگرده، اما عمرت بر نمی گرده" اعتقاد پیدا کنیم. در سفر کردن انسان پویا می شود و تجربه های نابی بدست می آورد که در هیچ فرصت دیگری نمی تواند بدست بیاورد. بقول پابلو نرودا: " به آرامی شروع به مردن می کنی اگر سفر نکنی، اگر کتاب نخوانی و اگر لباس شاد نپوشی". پس با یک تغییر کوچک در طرز فکر، شجاعت سفر کردن را در خود پرورش دهیم.

 

بلیط هواپیما,خرید بلیط هواپیما,قیمت بلیط هواپیما

 
دومین راهکار
دومین راهکار، برای داشتن سفری ارزان، خرید بلیط هواپیما ارزان از سایت های معتبر و به روز است.

سومین راهکار
سومین راهکار، اینست که در زمان هایی که متقاضی برای سفر در یک مسیر مشخص کمتر می باشد اقدام به رزرو بلیط هواپیما ارزان در آن مسیر کنید. به عبارتی "وقتی همه به گیلان میرن تو بزن به کوه!! " به طور مثال در فصل هایی که یک شهر شرایط آب وهوایی مساعدی برای سفر ندارد، همان وقت بهترین زمان خرید بلیط ارزان هواپیماست.

 

کالا ها و خدمات منتخب

    تازه ترین خبرها(روزنامه، سیاست و جامعه، حوادث، اقتصادی، ورزشی، دانشگاه و...)

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------

      X  آموزش و مشاوره,آموزش علمی و کنکور

      Makan Inc.| All Rights Reserved - © 2013 - 2024