تعطیلی مدارس مناطق سیل‌زده لرستان اعلام شد



اخبار,اخبار امروز,اخبار جدید

مدیرکل آموزش‌ و پرورش لرستان گفت: تعطیلی مدارس مناطق سیل‌زده استان لرستان اعلام شد.

به گزارش تسنیم، رضا زینی‌وند مقدم عصر امروز در جمع خبرنگاران اظهار داشت: مدارس پل‌دختر و معمولان به مدت یک هفته تعطیل و برای بازگشایی در آینده نیز با توجه به شرایط خاص این مناطق سیل‌زده، مجدد در ستاد مدیریت بحران تصمیم‌گیری می‌شود.

 

وی افزود: مدارس رودبار از بخش کوهنانی به مدت یک هفته تعطیل و فعالیت آموزشی در این مدارس از روز شنبه 24 فروردین آغاز می‌شود.

 

مدیرکل آموزش‌ و پرورش استان لرستان عنوان کرد: تمام مدارس شهری و روستایی نورآباد و دورود به مدت 2 روز تعطیل و فعالیت آموزشی این مدارس از دوشنبه 19 فروردین آغاز می‌شود.

 

وی بیان کرد: مدارس روستایی سلسله به مدت 2 روز تعطیل و فعالیت آموزشی از 19 فروردین آغاز می‌شود، در کوهدشت تمام مدارس روستایی بخش مرکزی روز شنبه 17فروردین تعطیل است.

 

زینی‌وند مقدم تصریح کرد: در بخش پاپی نیز مدارس ابتدایی و راهنمایی روستای کشور و تنگ هفت و مدارس دوره اول و دوم روستای بیشه به مدت 2 روز تعطیل است.

 

وی خاطرنشان کرد: در شهرستان چگنی مدارس حضرت معصومه (س)، فاطمه زهرا(س) و آموزشگاه معین در شهر سراب دوره و همچنین مدارس روستاهای چم داود، چم چره، چم خوشه، چم پلک، چم دانه، در مرره، سیاه چم، ورپل، انارستان و ژریژبان بخش شاهیوند شهرستان چگنی به دلیل قطع راه‌های ارتباطی به مدت یک هفته تعطیل است.

 

مدیرکل آموزش‌وپرورش استان لرستان گفت: در رومشکان مدارس روستای خاصی آباد و روستای اسدآباد بخش سوری به مدت 2 روز تعطیل است.

 

 

کالا ها و خدمات منتخب

    تازه ترین خبرها(روزنامه، سیاست و جامعه، حوادث، اقتصادی، ورزشی، دانشگاه و...)

    سایر خبرهای داغ

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------