احتمال وقوع سیل در 3 شهرستان لرستان/ منازل در مناطق هشدار تخلیه شوند



اخبار,اخبار اجتماعی

استاندار لرستان گفت: بر اساس پیش‌بینی‌ها به احتمال فراوان طی روزهای آتی شاهد وقوع سیل شدید در خرم‌آباد، حاشیه کشکان و شهر دورود خواهیم بود.

به گزارش فارس، سیدموسی خادمی عصر امروز در جلسه مدیریت بحران استانداری لرستان که با حضور وزیر بهداشت برگزار شد، عنوان کرد: مجموعه دولت در روزهای گذشته با تماس‌های مکرر همواره پیگیر مسائل استان بودند.

 

وی افزود: در چند روز اخیر تلاش کردیم با کارهای موقت مشکلات اولیه را برطرف کنیم و نیازهای غذا و دارو را در مناطق سیل زده برطرف کنیم.

 

استاندار لرستان گفت: سیل خسارت‌های زیادی به حوزه زیرساخت لرستان وارد کرده که انتظار داریم هیات دولت در بحث جبران خسارت ایستگاه‌های پمپاژ و همچنین استمهال وام‌های بانکی سیل زدگان توجه داشته و این موضوع را به تصویب برساند.

 

وی خاطرنشان کرد: مردم در بحث تامین و جبران خسارات نگرانی‌های داشتند که مبادا لرستان در این زمینه کمتر دیده شود که ما از همان روز اول پیگیر این موضوع بوده‌ایم.

 

خادمی گفت: جبران خسارات بر اساس ضابطه خواهد بود و مشکل خاصی در این زمینه وجود ندارد.

 

وی در ادامه بیان داشت: بر اساس پیش‌بینی صورت گرفته از فردا سامانه جدید بارشی وارد لرستان می‌شود که در 3 نقطه لرستان را دچار مشکل می‌کند.

 

استاندار لرستان گفت: مناطقی از خرم‌آباد، حاشیه رودخانه کشکان و شهر دورود ممکن است دچار مشکل شوند.

 

وی افزود: باید برای عبور جریان آب تلاش شده و از هر چیزی برای جلوگیری از طغیان آب استفاده شود.

 

خادمی عنوان کرد: نباید هیچ کسی در مناطق هشدار در منزل بماند و حتی اگر لازم باشد به اجبار باید منازل را تخلیه کرد تا مشکلی پیش نیاید.

 


کالا ها و خدمات منتخب

    تازه ترین خبرها(روزنامه، سیاست و جامعه، حوادث، اقتصادی، ورزشی، دانشگاه و...)

    سایر خبرهای داغ

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------