دانش‌آموزان حادثه‌دیده روستای شفیع قوچان از بیمارستان مرخص شدند/ با مسئولان مدرسه برخورد می‌شود



دانش آموزان روستای قوچان،اخبار اجتماعی،خبرهای اجتماعی
مدیر آموزش و پرورش شهرستان قوچان گفت: تمام دانش‌آموزان حادثه‌دیده امروز مدرسه روستای شفیع قوچان از مراکز درمانی مرخص شدند.

علی اسماعیلی در گفت‌وگو با ایسنا عنوان کرد: مدرسه روستای شفیع ۱۲۰ دانش‌آموز دارد که ۱۵ نفر آن‌ها امروز در پی وقوع حادثه‌ای به مراکز درمانی منتقل شدند.

 

وی با بیان اینکه در حال حاضر وضعیت تمام دانش‌آموزان مناسب است، اظهار کرد: در پی یخ‌زدگی سیستم گرمایشی پکیج مدرسه با هماهنگی والدین یک دستگاه هیتر از مسجد روستا به سالن مدرسه منتقل شده بود اما پس از مدتی دانش‌آموزان با مشکل سردرد مواجه می‌شوند. در واقع هیچگونه گازگرفتگی رخ نداده است.

 

مدیر آموزش و پرورش شهرستان قوچان با اشاره به اینکه آنچه در فضای مجازی مطرح شده، کذب محض است، گفت: سیستم گرمایشی تمام مدارس شهرستان قوچان به گاز متصل است.

 

وی افزود: هیچ مدرسه‌ای در این شهرستان برای گرمایش از بخاری نفتی استفاده نمی‌کند و اکثر کلاس‌های درس دارای سیستم گرمایشی پکیج و رادیاتور است.

 

اسماعیلی با بیان اینکه برخورد با مسئولان مدرسه در دست اقدام است، تصریح کرد: پیگیری قانونی برای کسی که از طریق فضای مجازی این خبر کذب را منتشر کرده، در اسرع وقت انجام می‌گیرد و این فرد باید به مراجع قضایی پاسخگو باشد.

 

همچنین فرشید فتحی‌مقدم، رئیس شبکه بهداشت و درمان شهرستان قوچان، در گفت‌وگو با ایسنا اظهار کرد: پس از اعلام این حادثه اکثر دانش‌آموزان وضعیت خطرناکی نداشتند و به دلیل اقدام به موقع مدیر مدرسه در انتقال آنان به حیاط، برخی دانش‌آموزان تنها دچار عوارضی همچون سرگیجه و حالت تهوع بودند و برای کسب اطمینان بیشتر به مراکز درمانی منتقل شدند.

 

وی افزود: تعدادی از دانش‌آموزان با رضایت شخصی به بیمارستان منتقل نشدند و باقی هم مشکل خاصی نداشته‌اند.

 

امروز در پی اعلام خبری به نقل از رئیس جمعیت هلال‌احمر قوچان گفته شد ۴۰ دانش‌آموز در مدرسه روستای شفیع شهرستان قوچان دچار گازگرفتگی و ۱۵ نفر از آن‌ها به دلیل وخامت حال به مراکز درمانی منتقل شده‌اند.

 

 

کالا ها و خدمات منتخب

    تازه ترین خبرها(روزنامه، سیاست و جامعه، حوادث، اقتصادی، ورزشی، دانشگاه و...)

    سایر خبرهای داغ

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------