عضو شورای شهر تهران: به پرونده خودسوزی مقابل شهرداری ورود می‌کنیم



اخبار,اخبار اجتماعی,الهام فخاری

عضو کمیسیون فرهنگی شورای شهر تهران گفت: در ماجرای خودسوزی اخیر در مقابل شهرداری تهران ورود خواهیم کرد تا مشخص شود که این اتفاق به دلیل قصور مسئولان شهرداری بوده است و یا تخلف به ناحیه یا شخص دیگر و یا خود فرد مربوط می شود و دقیق‌تر آنکه چه کسی در این اتفاق نقش اصلی را برعهده داشته و نتوانسته است وظایف خود را به درستی انجام بدهد.

الهام فخاری ضمن اشاره به خودسوزی اخیر مقابل ساختمان شهرداری و در پاسخ به این پرسش که آیا اعضای شورای شهر تهران به این موضوع رسیدگی خواهند کرد به اعتمادآنلاین گفت: باید این اتفاق از ابعاد مختلف مورد بررسی قرار بگیرد. علاوه بر این نیز باید این فرد حادثه دیده با حمایت تحت حمایت و پوشش درمانی اعم از روحی و جسمانی قرار بگیرد. ممکن است که امروز شرایط سخت و دشواری برای حداقل بخشی از جامعه ایجاد شده باشد اما این نوع از برخوردها و رفتارها در وهله اول نیاز به ورود روانپزشک و متخصصان درمانی است.

 

این عضو شورای شهر تهران ادامه داد: قدم بعدی نیز آن خواهد بود که این اتفاق و ابعاد حقوقی یا اداری آن بررسی شود که آیا این اتفاق به دلیل قصور مسئولان شهرداری بوده است و یا تخلف به ناحیه یا شخص دیگر و یا خود فرد مربوط می شود و دقیق‌تر آنکه چه کسی در این اتفاق نقش اصلی را برعهده داشته و نتوانسته است وظایف خود را به درستی انجام بدهد.

 

وی ادامه داد: در این میان نیز اعضای شورای شهر تهران موظف هستند که با ورود به این پرونده زمینه تکرار چنین اتفاقاتی را مهار و کنترل کنند.

 

 

کالا ها و خدمات منتخب

    تازه ترین خبرها(روزنامه، سیاست و جامعه، حوادث، اقتصادی، ورزشی، دانشگاه و...)

    سایر خبرهای داغ

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------