حکم اعدام سارقان طلافروشی یاسوج صادر شد



اخبار,اخبار اجتماعی

رئیس کل دادگستری استان کهگیلویه و بویراحمد گفت: سارقین طلافروشی شهر یاسوج به اتهام محاربه و سرقت مسلحانه به اعدام در ملاء محکوم شدند.

به گزارش ایسنا، غلامرضا مزارعی گفت: سارقان طلافروشی یاسوج با حکم دادگاه انقلاب اسلامی به اعدام در ملاء عام محکوم شدند.

 

وی اظهارکرد: این سارقان 6 نفر بودند که بصورت زنجیره ای، اقدام به سرقت های مسلحانه و قتل در طلافروشی های استانهای کهگیلویه و بویراحمد و فارس کرده بودند که با زحمات شبانه روزی دستگاه قضایی و نیروهای امنیتی و انتظامی، پس از شناسایی در خردادماه 97 دستگیر شدند.

 

رئیس کل دادگستری استان کهگیلویه و بویراحمد خاطرنشان کرد: پس از برگزاری جلسات محاکمه سارقان که با حضور وکلای مدافع آنان و مالباختگان در شعبه اول دادگاه عمومی و انقلاب یاسوج برگزار شد، 4 نفر از سارقان به جرم محاربه به اعدام در ملاء عام در یکی از میادین این شهر محکوم شدند.

 

مزارعی اضافه کرد: چنانچه رأی صادره مورد اعتراض آنان واقع شود، پس از طی فرآیند دادرسی در دیوان عالی کشور و قطعیت به مرحله اجراء در خواهد آمد.

 

سارقان طلافروشی یاسوج ساعت 14 روز 30 دی ماه 1396 در یک روز بارانی اقدام به تعقیب طلافروش کرده و پس از آنکه او را به قتل رساندند، با پوشش زنانه و استفاده از ریموت کنترل مغازه که آن را ربوده بودند، وارد مغازه طلافروشی شده و طلاها را سرقت کردند.

 


کالا ها و خدمات منتخب

    تازه ترین خبرها(روزنامه، سیاست و جامعه، حوادث، اقتصادی، ورزشی، دانشگاه و...)

    سایر خبرهای داغ

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------