غبار محلی در مناطق مرکزی اصفهان حاکم می‌شود



اخبار,اخبار اجتماعی

کارشناس مسئول پیش‌بینی اداره کل هواشناسی اصفهان گفت:بدنبال پایداری جو از امروز تا روز پنج شنبه شاهد غبار محلی در مناطق مرکزی اصفهان خواهیم بود.

حجت الله علی عسگریان در گفت و گو با مهر اظهار داشت: بررسی نقشه‌های هواشناسی بیانگر جوی آرام و پایدار از امروز تا اواسط روز پنجشنبه در استان اصفهان است.

 

وی بیان داشت: بر این اساس آسمان در اکثر نقاط استان صاف تا قسمتی ابری می باشد و در مناطق مرکزی غبار محلی پیش بینی می‌شود.

 

کارشناس مسئول پیش‌بینی اداره کل هواشناسی اصفهان اضافه کرد: از عصر فردا تا اوایل وقت روز جمعه به دلیل عبور موج ناپایدار در مناطق غرب استان بارش باران و برف و در سایر مناطق بارش پراکنده پیش بینی می شود.

 

وی اعلام کرد: همچنین اواخر وقت روز جمعه تا اوایل شنبه نیز موجی دیگر منجر به بارش در مناطق غرب، شمال و جنوب شرق استان خواهد شد و در سایر نقاط بارش پراکنده را به دنبال دارد.

 

علی عسگریان با اشاره به اینکه دمای هوا در ۲۴ ساعت آینده در اکثر مناطق استان تغییر محسوسی نخواهد داشت، ادامه داد:  امروز هوای اصفهان صاف تا کمی ابری و به تدریج با غبار محلی  همراه است.

 

وی ادامه داد: در اواخر هفته هوای صاف تا کمی ابری و غبار صبحگاهی، به تدریج افزایش ابر گاهی وزش باد در اواخر وقت بارش پراکنده را پیش بینی می کنیم.

 


کالا ها و خدمات منتخب

    تازه ترین خبرها(روزنامه، سیاست و جامعه، حوادث، اقتصادی، ورزشی، دانشگاه و...)

    سایر خبرهای داغ

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------