حناچی: وضعیت حمل و نقل در پایتخت نامناسب است



اخبار,اخبار اجتماعی,پیروز حناچی

عضو کمیسیون عمران مجلس گفت: بر اساس اظهارات شهردار تهران وضعیت حمل ونقل در پایتخت نامناسب است و منجر به آلودگی و بیماری مردم شده است.

سیدهادی بهادری نماینده مردم ارومیه و عضو کمیسیون عمران مجلس شورای اسلامی در گفت‌وگو با فارس، در تشریح نشست عصر امروز کمیسیون متبوعش،‌ اظهار داشت:‌ نشست امروز با حضور حناچی شهردار تهران و اعضا برگزار شد.

 

وی افزود: این جلسه با دستور ارائه برنامه‌های شهرداری تهران به ویژه در حوزه‌های عمرانی و حمل و نقل به اعضای کمیسیون برگزار شد.

 

عضو کمیسیون عمران مجلس شورای اسلامی همچنین تصریح کرد: در ابتدای جلسه حناچی شهردار تهران گزارشی از مجموعه عملکرد شهرداری تهران در دوره مدیریتی خود را به نمایندگان ارائه کرد.

 

بهادری توسعه بخش حمل و نقل را یکی از محورهای اساسی برنامه‌های شهردار تهران خواند و ادامه داد: بر اساس اظهارات شهردار تهران وضعیت حمل ونقل در پایتخت نامناسب است و منجر به آلودگی و بیماری مردم شده است.

 

وی با بیان اینکه توسعه مترو و قطار شهری ازجمله برنامه‌های پیش روی شهردار تهران است که در نظر دارد،‌گفت: البته در این نشست معاون وزیردفاع و پشتیبانی نیروهای مسلح نیز حضور داشتند.

 

عضو کمیسیون عمران مجلس شورای اسلامی در ادامه عنوان کرد: در ادامه هم معاون امیر حاتمی گزارشی درباره عملکرد ۹ ماهه این وزارتخانه به ویژه در حوزه طرح‌های تملک دارایی‌های سرمایه‌ای ارائه کرد.

 

بهادری همچنین خواسته معاون وزیر دفاع مبنی بر انتقال پادگان‌ها به خارج از شهر بود را از جمله مباحث مطرح شده در نشست مزبور خواند و یادآور شد: تاکنون هشت پادگان به خارج از شهر انتقال پیدا کرده‌ است و مابقی که بالغ بر ۱۵ پادگان هستند باید به خارج از شهرها انتقال داده شوند.

 


کالا ها و خدمات منتخب

    تازه ترین خبرها(روزنامه، سیاست و جامعه، حوادث، اقتصادی، ورزشی، دانشگاه و...)

    سایر خبرهای داغ

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------