اشد مجازات برای راننده ضارب مامور پلیس راهور



اخبار,اخبار اجتماعی,سردار خانچرلی

راننده هنجار شکن ضارب مامور پلیس راهور، ضمن ابراز پشیمانی، از مردم و پلیس راهور عذرخواهی کرد، با این حال پلیس اشد مجازات را برای این فرد خواستار شده است.

اخیراً فیلمی در فضای مجازی منتشر شد که در یکی از شهرهای اطراف تهران مامور پلیس راهور به راننده متخلفی که در مکان نامناسب و خلاف مقررات راهنمایی و رانندگی پارک کرده بود دستور حرکت می دهد اما راننده خاطی مامور را مورد ضرب و شتم خود قرار می دهد.

 

در گفتگوی صداوسیما با این راننده خاطی، وی در توجیه این کار زشت و غیر اخلاقی خود مدعی شد که بیماری عصبی­ او باعث ­این حرکت هنجارشکن شده است­.

 

در مقابل این اظهارات، پلیس اعلام کرده است که این شخص در آن شب در حالت غیرعادی­ رانندگی می کرده است.

 

همچنین مامور مضروب پلیس راهور نیزگفت: در شب حادثه، این شخص با خودروی پرایدش در مکانی توقف کرده بود که باعث راهبندان ماشین ها شده­ بود،­من بدون در نظر گرفتن جریمه فقط دستور حرکت را دادم اما در کمال تعجب­ راننده با حالتی غیر عادی و با توهین و ناسزا به من حمله ور شد .

 

در همین زمینه سردار خانچرلی فرمانده نیروی انتظامی غرب استان تهران نیز ضمن اینکه خواستار اشد مجازات برای این قانون شکنان شد گفت: این راننده متخلف در کمترین زمان دستگیر شد و پلیس با اینگونه افراد مجرم هیچگونه سر سازش ندارد و در هر مکانی از کشور هم که باشند دستگیر می شوند.

 

وی گفت : پلیس راهور در صورت برخورد با هرگونه تخلفات و جرایم مشهود رانندگی با هدف فراهم نمودن امنیت و آسایش عمومی شهروندان طبق قانون با این قبیل از افراد برخورد قاطعانه خواهد کرد.

 


کالا ها و خدمات منتخب

    تازه ترین خبرها(روزنامه، سیاست و جامعه، حوادث، اقتصادی، ورزشی، دانشگاه و...)

    سایر خبرهای داغ

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------