مدارس همدان در نوبت صبح فردا یکشنبه تعطیل شد



اخبار,اخبار اجتماعی

دوره های تحصیلی پیش دبستانی و ابتدایی همدان به علت برودت هوا در نوبت صبح فردا یکشنبه تعطیل اعلام شد.

به گزارش مهر و به نقل از روابط عمومی اداره کل آموزش و پرورش استان همدان، به علت برودت هوا و لغزندگی سطح معابر عمومی مراکز پیش دبستانی و مدارس ابتدایی در نواحی یک و ۲ همدان، بهار و لالجین، کبودراهنگ و گل‌تپه، فامنین و قهاوند، رزن، قروه درجزین، سردرود و اسدآباد در نوبت صبح روز یکشنبه ۳۰ دیماه تعطیل است.

 

مدارس کوهستانی استان گلستان فردا تعطیل است

 براساس اعلام آموزش و پرورش استان گلستان و در پی بارش برف و برودت هوا و براساس تصمیم اداره کل آموزش وپرورش و ستاد مدیریت بحران استانداری گلستان، فردا یکشنبه 30دی ماه 1397 تعدادی از مدارس استان گلستان به شرح ذیل تعطیل اعلام می‌شود.

 

شهرستان آزادشهر: مدارس بخش چشمه‌ساران در دو نوبت صبح و بعدازظهر و در کلیه دوره‌های تحصیلی به غیر از شهر نوده خاندوز و روستاهای سوسرا و سه‌راه محمد حسین فردا تعطیل است.

 

همچنین در این شهرستان دانش‌آموزانی که از روستاهای بخش چشمه‌ساران به آزادشهر و نوده خاندوز تردد می‌کنند نیز فردا ( 30 دی ماه) تعطیل هستند.

 

شهرستان مراوه تپه: کلیه مدارس بخش گلیداغ در تمامی دوره‌های تحصیلی و فقط در نوبت صبح به جز مجتمع شبانه‌روزی عرب قاری حاجی(دبیرستان‌های محمد رسول الله(ص)،شهید بهزادی و مرحوم ممی‌زاده).

 

شهرستان گرگان: روستای زیارت فقط دوره ابتدایی و در نوبت صبح تعطیل است.

 

شهرستان رامیان: مدارس روستاهای ویرو،کشکک، رضی، قورچای و الهادی در کلیه دوره‌های تحصیلی و در دو نوبت صبح و بعدازظهر تعطیل اعلام شده است. 

 

شهرستان گالیکش: مدارس روستاهای قوشه چشمه، کندسکو، سیجان،پنو، لیرو، پادلدل، کیارام و فرنگ  فقط در دوره ابتدایی و در نوبت صبح تعطیل است.

 

شهرستان علی‌آبادکتول: کلیه مدارس دهنه زرین گل در دوره ابتدایی و در نوبت صبح دایر نخواهد بود.


کالا ها و خدمات منتخب

    تازه ترین خبرها(روزنامه، سیاست و جامعه، حوادث، اقتصادی، ورزشی، دانشگاه و...)

    سایر خبرهای داغ

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------