بارش برف برخی مدارس مازندران را تعطیل کرد



اخبار,اخبار اجتماعی,تعطیلی مدارس مازندران

آموزش و پرورش مازندران روز یکشنبه با انتشار اطلاعیه ای اعلام کرد که تمامی مدارس منطقه کوهستانی بلده در این استان به خاطر بارش سنگین برف و سرمای هوا برای روز دوشنبه پانزدهم بهمن تعطیل است.

به گزارش ایرنا، بارش برف در مناطق کوهستانی مازندران که از شب گذشته شروع شد، همچنان در این مناطق ادامه دارد و ارتفاع برف در برخی نقاط بیشتر از 50 سانتی متر رسیده است.

 

روابط عمومی اداره کل آموزش و پرورش مازندران اعلام کرد که تمامی مدارس بلده در همه دوره های تحصیلی در 2 شیفت صبح و عصر تعطیل است.

 

آموزش و پرورش مازندران همچنین اطلاع داد : تمامی مدارس شهرستان کلاردشت فردا ، دوشنبه با یک ساعت تاخیر فعالیت خود را آغاز می کنند. 

 

آموزش و پرورش مازندران تاکید کرد: تعطیلی مدارس حتما باید به تایید فرماندار و مدیرکل آموزش و پرورش برسد، در غیر این صورت هیچ مدرسه ای حق تعطیلی خودسرانه را ندارد.

 

همچنین این نهاد از مردم خواست تا هرگونه اخبار و اطلاعات مربوط به تعطیلی مدارس استان را از طریق اداره اطلاع رسانی و روابط عمومی آموزش و پرورش مازندران و رسانه استانی اعلام می شود، دریافت کنند.

 

اداره کل هواشناسی مازندران پیش از این نسبت به بارش سنگین برف در مناطق کوهستانی و کاهش هشت درجه ای دما در این مناطق هشدار داده بود.

 

بارش برف 28 و 29 دی امسال نیز باعث تعطیلی و تاخیر در فعالیت مدارس تعدادی از شهرستان های کوهستانی مازندران شد.

 

مازندران حدود چهار هزار و 800 مدرسه دارد وبیش از 500 هزار دانش آموز در این مدارس تحصیل می کنند. 

 

 

کالا ها و خدمات منتخب

    تازه ترین خبرها(روزنامه، سیاست و جامعه، حوادث، اقتصادی، ورزشی، دانشگاه و...)

    سایر خبرهای داغ

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------