تجمع کارگران شهرداری توحید در اعتراض به ۵ ماه معوقات مزدی



اخبار,اخبار اجتماعی

صبح امروز (۱۶ بهمن ماه) کارگران شهرداری توحید واقع در شهرستان چرداول استان ایلام در اعتراض به ۵ ماه معوقات مزدی خود، مقابل ساختمان شهرداری تجمع کردند.

یکی از منابع خبری در شهرداری توحید در شهرستان چرداول به ایلنا گفت: این کارگران در واحد اداری شهرداری توحید و سازمان‌های واسطه به آن به‌صورت قراردادی مشغول کارند. آنها صبح امروز (۱۶ بهمن ماه) در اعتراض به معوقات مزدی خود به نشانه اعتراض در مقابل ساختمان شهرداری تجمع کردند.

 

حدود ۲۳ نفر از کارگران شهر توحید که در ۵ ماه گذشته دستمزد و حق بیمه آنان پرداخت نشده است، گفتند: در شرایط فعلی که در آستانه سال نو قرار داریم، نگران افزایش معوقات مزدی و تامین هزینه‌های زندگی خود هستیم.

 

به گفته کارگران شهرداری توحید، شهرداری و شورای شهر هیچ برنامه‌ای برای پرداخت مطالبات‌ آنها ندارد.

 

از قرار معلوم حق بیمه کارگران شهرداری توحید طی دو ماه گذشته پرداخت نشده و کارگران برای تعویض دفترچه‌های بیمه دچار مشکل هستند.

 

کارگران دو ماه مزد و یک ماه حق بیمه طلبکارند

یوسف سیدمرادی (سرپرست شهرداری توحید) با تکذیب ادعای کارگران و کارکنان شهرداری به ایلنا گفت: کارگران و کارکنان شهرداری توحید مطالبات طلبکارند اما مطالبات مزدی آنها دو ماه است و حق بیمه آنها نیز به تامین اجتماعی برای یک ماه پرداخت نشده است.

 

او با بیان اینکه اخیرا برای هریک از کارگران حدود ۵۰۰ هزار تومان بن درنظر گرفته‌ایم، در بخش پایانی سخنان خود گفت: روز گذشته معاونت عمرانی استانداری ایلام به مناسبت ایام دهه فجر که از منطقه چرداول بازدید می‌کرد وعده کمک به شهرداری را برای پرداخت مطالبات مزدی کارگران داد.

 


تازه ترین خبرها(روزنامه، سیاست و جامعه، حوادث، اقتصادی، ورزشی، دانشگاه و...)

سایر خبرهای داغ

    ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

    ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------