پیش بینی کولاک برف در ۱۰ استان



اخبار,اخبار اجتماعی

سازمان هواشناسی با اعلام آغاز بارش برف و باران در اغلب مناطق کشور از وقوع کولاک برف در ۱۰ استان در روز شنبه ۲۰ بهمن خبر داد.

به گزارش تسنیم، امین حسین نقشینه کارشناسی سازمان هواشناسی اظهار کرد: امروز سامانه بارشی از غرب و جنوب غرب وارد کشور می‌شود و شمالغرب، دامنه‌های زاگرس مرکزی و جنوبی، جنوب غرب، غرب سواحل دریای خزر و برخی نقاط البرز مرکزی در استان‌های قزوین، البرز و تهران بارش برف و باران آغاز می شود.

 

وی افزود: فردا با گسترش و تقویت دامنه فعالیت سامانه بارشی برای نیمه غربی کشور، سواحل دریای خزر، دامنه‌های البرز مرکزی، شرقی و برخی از نقاط مرکزی، جنوب و جنوب شرق کشور بار برف و باران پیش بینی شده است.

 

وی تصریح کرد: در سواحل سمال کشور کاهش دما روی می‌دهد. همچنین فردا با تشدید سامانه بارشی برف و کولاک در ارتفاعات و جاده‌های کوهستانی در زاگرس و البرز به ویژه استان‌های چهارمحال و بختیاری، کهگیلویه و بویراحمد، لرستان، آذربایجان شرقی، آذربایجان غربی، کردستان، همدان، کرمانشاه، زنجان و مرکزی باعث لغزندگی، مه‌آلودگی و کاهش دید می‌شود. از این توصیه می‌شود در صورت نیاز به تردد در جاده‌ها همراه داشتن تجهیزات کاملا زمستانی ضروری است.

 

کارشناس سازمان هواشناسی بیان کرد:فردا در تهران بارش باران خواهیم داشت.

 

 

کالا ها و خدمات منتخب

    تازه ترین خبرها(روزنامه، سیاست و جامعه، حوادث، اقتصادی، ورزشی، دانشگاه و...)

    سایر خبرهای داغ

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------