فعلا نزدیک زاینده‌رود نشوید



اخبار,اخبار اجتماعی

مدیرعامل سازمان آتش‌نشانی شهرداری اصفهان گفت: با توجه به اعلام سازمان هواشناسی کشور مبنی بر بارش باران در اصفهان مسافران تحت هیچ شرایطی در حاشیه زاینده‌رود اسکان نداشته باشند.

محسن گلابی امروز در گفت‌وگو با فارس گفت: با توجه به اعلام سازمان هواشناسی کل کشور مبنی بر بارش شدید باران در استان اصفهان نیروهای سازمان آتش‌نشانی به‌صورت شبانه‌روزی در اطراف رودخانه اقدام به گشت زنی نموده و به همشهریان و مسافران هم توصیه می‌کنیم تحت هیچ شرایطی تا پایان بارندگی‌ها در حاشیه رودخانه زاینده‌رود اسکان نداشته باشند. 

 

مدیرعامل سازمان آتش‌نشانی شهرداری اصفهان تصریح کرد: با اشاره به کمتر شدن آمار حوادث و حریق در سال 98 نسبت به مدت‌زمان مشابه سال قبل ابراز داشت: به‌طور متوسط از ابتدای سال 98 تاکنون 250 مورد حریق گزارش‌شده، تعداد چادرهای مسافران اما دوم تا چهارم فروردین امسال 53 درصد افزایش داشته است.

 

در ماه‌های پایانی سال 97 سازمان آتش‌نشانی اقدام به برگزاری کلاس‌های آموزشی و ساخت پویانمایی و مستند توسط واحد پیشگیری در مهمانسراها، مدارس و محل‌های اسکان نمود.

 

وی افزود: واحد آموزش سازمان آتش‌نشانی به مدارس اعزام و ضمن چک کردن لوله‌های بخاری و اتصالات گاز مراحل اطفاء حریق را به مستخدمین  مدارس آموزش داد که همین امر باعث کاهش حوادث در تعطیلات ابتدای سال شد.

 

گلابی تشریح کرد: در نوروز 98 اکیپ‌های آتش‌نشانی شامل 150 نفر در محل اسکان مسافرین باغ فدک و محل‌هایی که مسافرین اقدام به برپایی چادر می‌کردند برای جلوگیری از مسمومیت یا آتش‌سوزی توسط پیک‌نیک‌های روشن در چادرها به‌صورت 24 ساعت نظارت و مسائل ایمنی را کنترل می‌کنند، با توجه به آموزش‌های انجام‌شده در ایام نوروز امسال 958 عدد پیک‌نیک یا اجاق‌گاز از چادرها خارج‌شده که نسبت به سال گذشته در این زمان 48 درصد کاهش داشته است.

 

مدیرعامل سازمان آتش‌نشانی شهرداری اصفهان اظهار کرد: در روزهای گذشته با توجه به بارش‌های اخیر استان 8 اکیپ مستقری غواصی به همراه 34 غواص را در حاشیه رودخانه داشتیم که به محض افزایش سطح آب و تهدید و نگرانی از آبگرفتگی، به سرعت حاشیه رودخانه تخلیه شد.

 


کالا ها و خدمات منتخب

    تازه ترین خبرها(روزنامه، سیاست و جامعه، حوادث، اقتصادی، ورزشی، دانشگاه و...)

    سایر خبرهای داغ

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------