امواج ناپایدار به استان اصفهان می‌رسند/ وزش باد، پدیده غالب جوی امروز



اخبار,اخبار اجتماعی

کارشناس پیش‌بینی هواشناسی استان اصفهان گفت: امروز وضعیت جوی در بیشتر مناطق استان به صورت آسمانی صاف تا کمی قسمتی ابری و وزش باد و در نیمه جنوبی وزش باد نسبتا شدید پیش‌بینی می‌شود.

ابراهیم هنرمند در گفت‌و‌گو با تسنیم، با اشاره به وضعیت هوا، اظهار داشت: بررسی نقشه‌های هواشناسی بیانگر جوی نسبتا پایدار برای امروز است.

 

وی افزود: گذر امواج ناپایدار ضعیف از فردا بر روی استان وجود دارد و بر این اساس امروز وضعیت جوی در بیشتر مناطق استان به صورت آسمانی صاف تا کمی قسمتی ابری و وزش باد و در نیمه جنوبی وزش باد نسبتا شدید پیش‌بینی می‌شود.

 

کارشناس پیش‌بینی هواشناسی استان اصفهان با بیان اینکه امواج ناپایدار از روز پنج‌شنبه به استان وارد می‌شوند، گفت: شرایط افزایش ابر و وزش باد نسبتا شدید در بیشتر مناطق و بارش‌های خفیف و پراکنده در غرب، شرق و جنوب استان انتظار می‌رود.

 

وی تصریح کرد: کمینه دما در اکثر نقاط استان بین 2 تا 3 درجه افزایش خواهد داشت و بیشینه دمای اصفهان 18 و کمینه آن 7 درجه سانتیگراد است.

 

هنرمند ادامه داد: گرم‌ترین نقطه استان خور و بیابانک با 27 درجه و سردترین نقطه میمه با صفر درجه سانتیگراد گزارش شده است.

 

وی با اشاره به میزان بارندگی آخرین سامانه ناپایدار استان اصفهان، اظهار داشت: بیشترین مجموع بارش در روزهای یازدهم و دوازدهم فروردین متعلق به فریدون‌شهر با 54 میلیمتر و خوانسار 53.8 میلیمتر است.

 

کارشناس پیش‌بینی هواشناسی استان اصفهان افزود: بعد از آن به ترتیب بیشترین بارش برای بویین میاندشت با 41 میلیمتر، گلپایگان 35.9 میلیمتر، سمیرم 33.2 میلیمتر، داران 31.4 میلیمتر، میمه 16.8 میلیمتر، چادگان 14.9 و دهق 14.5 میلیمتر بوده است.

 

وی با اشاره به بارش‌های استان اصفهان خاطرنشان کرد: مجموع میزان بارش در شهر اصفهان 3.4 میلیمتر گزارش شده است.

 


کالا ها و خدمات منتخب

    تازه ترین خبرها(روزنامه، سیاست و جامعه، حوادث، اقتصادی، ورزشی، دانشگاه و...)

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------