طوفان و گرد و خاک سیستان و بلوچستان را فرا می‌گیرد



اخبار,اخبار اجتماعی

رئیس کارگروه پیش‌بینی و هشدار هواشناسی استان سیستان و بلوچستان گفت: برای روزهای دوشنبه تا چهارشنبه در نواحی مرکزی و جنوبی استان وزش باد شدید و گرد و خاک خواهیم داشت که وزش باد از دوشنبه بعد از ظهر آغاز می‌شود.

علی ملاشاهی در گفت‌وگو با تسنیم اظهار داشت: پیش‌بینی وضعیت جوی سیستان و بلوچستان بر اساس نقشه‌های همدیدی و آینده‌نگری نشان می‌دهد از عصر امروز وزش باد برای نواحی مرکزی و جنوبی وزش باد از سمت جنوب غرب نسبتاً شدید خواهد بود.

 

رئیس کارگروه پیش‌بینی و هشدار هواشناسی استان سیستان و بلوچستان افزود: این شرایط جوی به نحوی است که گاهی گرد و خاک به دنبال خواهد داشت اما فردا از شدت وزش باد کاسته می‌شود.

 

وی اضافه کرد: مجدداً برای روزهای دوشنبه تا چهارشنبه هفته جاری در این مناطق وزش باد شدید و گرد و خاک خواهیم داشت که وزش باد از دوشنبه بعد از ظهر آغاز می‌شود. همچنین به سبب وزش باد دریای عمان در نواحی شرقی نسبتاً مواج پیش‌بینی می‌شود.

 

ملاشاهی گفت: بامداد امروز خاش با کمیته دمای 14 درجه سانتی‌گراد بالای صفر خنک‌ترین شهر استان و عصر روز گذشته نیز زرآباد  با بیشینه دمای 42 درجه سانتی‌گراد بالای صفر گرمترین شهر استان و کشور بوده است.

 


کالا ها و خدمات منتخب

    تازه ترین خبرها(روزنامه، سیاست و جامعه، حوادث، اقتصادی، ورزشی، دانشگاه و...)

    سایر خبرهای داغ

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------