حکم ممنوعیت حضور مقدری به شورای شهر اصفهان ابلاغ نشده است



اخبار,اخبار اجتماعی,مهدی مقدری

یک عضو شورای شهر اصفهان می‎گوید: هنوز به‌صورت رسمی حکمی در ارتباط با ممنوعیت حضور مهدی مقدری به این شورا ابلاغ نشده‌ ‎است.

هفته گذشته مهدی مقدری، عضو شورای شهر اصفهان به رویداد24 گفته: صبح امروز (21 فروردین) با حضور در شعبه 11 بازپرسی عمومی و انقلاب اصفهان، آخرین دفاع بنده در پرونده‌های مرتبط با توییت و پست اینستاگرامی دفاع از آقایان مهدی حاجتی، عضو شورای اسلامی شهر شیراز و دکتر علی‌اصغر غروی، پژوهشگر قرآنی و فعال سیاسی صورت گرفت و در پایان جلسه، بازپرس پرونده با قرار نظارت قضایی، من را به مدت 6 ماه از حضور در شورای اسلامی شهر اصفهان محروم کرد.

 

همچنین این سایت خبری گزارش داده که شاکیان پرونده مهدی مقدری، سپاه پاسداران صاحب‌الزمان استان اصفهان و ستاد احیای امر به معروف و نهی از منکر این استان هستند.

 

حالا کوروش خسروی، از اعضای شورای شهر اصفهان در این باره به ایرنا می‎گوید: هنوز به‌صورت رسمی، حکمی در ارتباط با ممنوعیت حضور آقای مقدری در شورای شهر به شورا ابلاغ نشده‎ است.

 

خسروی می‎افزاید: شهردار اصفهان، رئیس شورای شهر و استاندار، موضوع ایشان را پیگیری کرده‎اند و در حال گفت‎وگو درباره آن هستند، اما هنوز به‌نتیجه خاصی نرسیده‌اند.

 

مقدری در دفاع از عضو شورای شهر شیراز که پس از نزدیک به چهار ماه در جلسات شورای شهر خود حاضر شد، نوشته بود: «چرا این نکته بدیهی را برخی درنمی‌یابند یا نمی‎خواهند دریابند که «حق داشتن» لزوماً به معنای برحق بودن نیست. هر انسانی حتی اگر ما اندیشه یا عقیده او را نپسندیم و درست ندانیم، حقوقی دارد که از مهم‎ترین این حقوق، حق دادرسی عادلانه است. آزادگی در این است که فرد از حقوق افرادی دفاع کند که با آن‌ها مخالف است. مهدی حاجتی را آزاد کنید.»

 


کالا ها و خدمات منتخب

    تازه ترین خبرها(روزنامه، سیاست و جامعه، حوادث، اقتصادی، ورزشی، دانشگاه و...)

    سایر خبرهای داغ

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------