کلیه مدارس آبادان روز شنبه تعطیل است/ تغییر ساعت شروع مدارس و دانشگاه‌ها در اهواز



اخبار,اخبار اجتماعی

باتوجه به اعلام آماده باش در شهرستان آبادان مبنی بر ایجاد مد اکبر مدارس این شهرستان در روز شنبه ۳۱ فروردین ماه تعطیل اعلام شد.

به گزارش تسنیم، باتوجه به اعلام آمده باش در شهرستان آبادان مبنی بر ایجاد مد اکبر مدارس این شهرستان در روز شنبه 31 فروردین ماه تعطیل اعلام شد.

 

بنا به گفته سید زین العابدین موسوی فرماندار ویژه آبادان، تمامی کلیه مقاطع مختلف در راستای حفظ سلامتی مردم و باتوجه به شرایط فوق العاده در روز شنبه 31 فروردین ماه تعطیل هستند.

 

براساس پیش‌بینی‌های صورت گرفته از امروز تا تاریخ یکم فرورین‌ماه حالت مد اکبر در آبادان ایجاد و در همین راستا به در این مدت زمان حالت فوق‌العاده اعلام شد.

 

تغییر ساعت شروع مدارس و دانشگاه‌ها در اهواز

در نامه مدیر کل مدیریت بحران خوزستان آمده است: " با توجه به وقوع سیلاب های اخیر و افزایش دبی عبوری از رودخانه کارون و انسـداد جـاده هـای سـاحلی اهـواز و در  نتیجـه با افزایش ترافیک شهری مواجه بودیم. پس از بررسی پیشنهادات ارائه شده و بنا به موافقت و دستور جنـاب آقـای دکترشـریعتی اسـتاندار و رئیس شورای هماهنگی مدیریت بحران خوزستان، بدینوسیله زمان فعالیت مهدکودک ها، کلیه مقاطع تحصـیلی ( پـیش دبسـتانی، ابتدایی و متوسطه ) و کانون های پرورش فکری کودکان و نوجوانان شهرستان اهواز از تاریخ 31 فروردین ماه تـا اطـلاع بعـدی تغییر کرده است.

 

زمان فعالیت مهدکودک ها، کلیه مقاطع تحصیلی (پیش دبستانی، ابتدایی و متوسطه) و کانون های پرورش فکری کودکان و نوجوانان در نوبت صبح از ساعت 8:30 صبح تا 12:15 و در نوبت بعدازظهر از ساعت 13:30 تا 17:15 خواهد بود.

 

همچنین زمان شروع کلاسهای درسی دانشگاه ها و مراکز آموزش عالی سطح شهرستان اهواز از تاریخ 31 فروردین ماه تا اطلاع بعـدی ساعت 8:30  صبح است."

 

این در حالی است که دانشگاه شهید چمران اهواز ساعت شروع کلاس‌ها را از ۷:۳۰ اعلام کرده بود.

 


کالا ها و خدمات منتخب

    تازه ترین خبرها(روزنامه، سیاست و جامعه، حوادث، اقتصادی، ورزشی، دانشگاه و...)

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------