علی اصغر یوسف نژاد: سیل از مشکلات زیرساختی رونمایی کرده است



اخبار,اخبار اجتماعی,علی اصغر یوسف نژاد

نماینده مردم ساری و میاندرود در مجلس با اظهار اینکه سیل سبب رونمایی از مشکلات زیرساختی شده است خواهان تحقق وعده‌ها و مصوبات جبران خسارت این حادثه شد.

به گزارش مهر، علی اصغر یوسف نژاد پیش ازظهر پنجشنبه در جلسه شورای اداری در فرمانداری ساری با بیان اینکه حوادث مختلف همواره به کشور و استان آسیب می‌زند گفت: ستاد مدیریت بحران برای هماهنگی و برنامه ریزی پیشگیری و جبران خسارت‌ها تشکیل و فعال شده است.

 

وی با اشاره به وقوع سیل در استان گفت: سیل سبب رونمایی مشکلات در منطقه شده است و باید این مشکلات بررسی و رصد شود.

 

وی با اظهار اینکه یکی از شرایط و دلایل ایجاد سیل را تجاوز به بستر و حریم رودخانه‌ها بیان کرد و گفت: باید با عوامل تجاوز و تخریب برخورد قاطعانه و قضائی صورت گیرد.

 

یوسف نژاد خواهان تحقق وعده‌ها و مصوبه‌های جبران سیل در استان شد و گفت: متأسفانه هنوز اعتبار جبران خسارات بخش کشاورزی سال قبل محقق و جذب نشده است.

 

نماینده مردم ساری و میاندرود در مجلس آمادگی برای مقابله با بحران‌های بعدی را امری ضروری دانست و گفت: در ساری همزمان با واقعه سیل با بارش برف، رانش و غیره نیز مواجه بودیم بنابراین دستگاه‌های مسئول و مدیریت بحران باید هماهنگی و آمادگی لازم را داشته باشند.

 

وی با تقدیر از نیروهای بسیجی، سپاهی و جهادی برای رفع مشکلات سیل زدگان یادآور شد: باید تجربه کسب شده توسط دستگاه‌های اجرایی حفظ و در حوادث مختلف اجرایی و عملی شود.

 

یوسف نژاد با اظهار اینکه بیش از ۲۰۰ سردهنه کشاورزی براثر سیل در مرکز استان آسیب دیده است خواهان تسریع در جبران خسارات بخش کشاورزی و باغی شد.

 


کالا ها و خدمات منتخب

    تازه ترین خبرها(روزنامه، سیاست و جامعه، حوادث، اقتصادی، ورزشی، دانشگاه و...)

    سایر خبرهای داغ

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------