ترافیک فوق سنگین در هراز و فیروزکوه/ هراز یکطرفه شد



اخبار,اخبار اجتماعی

فرمانده پلیس راه ویژه شرق استان تهران گفت: هم اکنون محور هراز از شمال به جنوب یکطرفه شده و علی رغم این محدودیت ترافیک فوق سنگینی را در آزادراه تهران_پردیس، جاجرود و شهرهای عبوری از محورهای هراز و فیروزکوه شاهد هستیم.

سیاوش محبی فرمانده پلیس راه ویژه شرق استان تهران در گفت‌و‌گو با فارس در پردیس در خصوص اوضاع ترافیکی محورهای هراز، فیروزکوه، امام رضا (ع) و بزرگراه حرم به حرم اظهار کرد: از ساعت ۱۷ امروز محور هراز از شمال به جنوب به صورت یکطرفه درآمده و علیرغم اعمال این محدودیت، شاهد بار ترافیکی سنگین در این محور هراز و ترافیک فوق سنگین در آزادراه تهران_ پردیس، جاجرود و شهرهای عبوری از این محور هستیم.

 

وی گفت: تردد انواع وسایل نقلیه از شمال به جنوب محور فیروزکوه نیز سنگین و در برخی مناطق مانند شهر گیلاوند، شاهد بار ترافیکی فوق سنگین هستیم، بنابراین هموطنان در این شرایط ترافیکی با صبر، آرامش و شکیبایی تردد کرده و از ارتکاب تخلفات حادثه ساز پرهیز کنند.

 

محبی با بیان اینکه حادثه خاصی در محورهای مواصلاتی شرق استان تهران رخ نداده بیان کرد: تردد وسایل نقلیه از محورهای امام رضا (ع) و بزرگراه حرم به حرم سنگین اما روان در جریان است و مشکلی در خصوص عبور و مرور در این محور وجود ندارد.

 

فرمانده پلیس راه ویژه شرق استان تهران با بیان اینکه محدودیت اعمال شده در محور هراز تا اطلاع ثانوی و تا کاهش بار ترافیکی ادامه خواهد داشت، اذعان داشت: بنابراین هموطنان با مدیریت زمان سفر و اطلاع از وضعیت راه‌های اقدام به آغاز سفر کنند تا با ساعات پیک ترافیک مواجه نشوند.

 

 

کالا ها و خدمات منتخب

    تازه ترین خبرها(روزنامه، سیاست و جامعه، حوادث، اقتصادی، ورزشی، دانشگاه و...)

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------