هشدار‌های پلیس امنیت اقتصادی به زائران اربعین



اخبار,اخبار اجتماعی,زائران اربعین
جانشین رییس پلیس امنیت اقتصادی ناجا هشدار‌هایی را در مورد نحوه تامین ارز در کشور عراق و ورود کالا‌های ممنوعه به کشور به زائران اربعین ارائه کرد.

به گزارش ایسنا، سرهنگ بهرامی درباره تامین امنیت ارز مود نیاز زائران اربعین گفـت: از زائران می‌خواهیم که اگر در سفر اربعین نیاز به پول خارجی و تبدیل پول خود دارد، حتما آن را از شهر خود تهیه کنند.

 

وی ادامه داد: زائران نباید ارز و دیگر ملزومات خود را از نقاط صفر مرزی تهیه کنند، چرا که ازدحام جمعیت در پایانه‌های مرزی بسیار زیاد است.

 

جانشین رئیس پلیس امنیت اقتصادی ناجا افزود: زائران اربعین باید از محل‌های مجاز مانند بانک و صرافی‌های مجاز نسبت به تهیه ارز مورد نیاز خود اقدام کنند و به هیچ وجه نباید از دلالان کنار خیابان ارز تهیه نکنند چرا که ممکن است این ارز‌ها جعلی و تقلبی باشد و آن طرف مرز با مشکلاتی مواجه شوند.

 

بهرامی با بیان اینکه زائران به هیچ عنوان نباید اسناد هویتی خود را در اختیار افراد ناشناس قراردهند، گفت: احتمال سواستفاده از این اسناد وجود دارد و از این رو لازم است که زائران دقت کافی را داشته باشند.

 

وی همچنین نسبت به ورود کالای قاچاق و ممنوعه به کشور نیز هشدار داد و گفت: توصیه ما به زائران این است که شهد شیرین زیارت نجف اشرف و کربلای معلی را با ورود کالای قاچاق ممنوعه به کشور تلخ نکنند.

 

 

کالا ها و خدمات منتخب

    تازه ترین خبرها(روزنامه، سیاست و جامعه، حوادث، اقتصادی، ورزشی، دانشگاه و...)

    سایر خبرهای داغ

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------