نتایج آزمون استخدامی 10 دی اعلام می‌شود/ 750 هزار معلم مشمول رتبه‌بندی هستند



اخبار,اخبار جدید,اخبار
مدیرکل امور اداری و تشکیلات وزارت آموزش‌ و پرورش گفت: به احتمال زیاد نتایج اولیه آزمون استخدامی دستگاه‌های اجرایی 10 دی اعلام می‌شود.

یارمحمد حسین‌بُر مدیرکل امور اداری و تشکیلات وزارت آموزش‌ و پرورش در گفت‌وگو با فارس در خصوص پرسش مخاطبان این خبرگزاری در سامانه فارس من مبنی بر «نتایج اولیه هفتمین آزمون استخدامی سال 98 کی اعلام می‌شود؟»، اظهار کرد: با توجه به اینکه آزمون استخدامی را سازمان سنجش و آموزش کشور برگزار می‌کند، معمولا زمان را خودشان اعلام می‌کنند اما بر اساس چیزی که خودشان عنوان کردند، احتمالاً 10 دی نتایج اولیه آزمون اعلام می‌شود.

 

وی درباره سهمیه آموزش و پرورش در هفتمین آزمون دستگاه‌های اجرایی گفت: 18 هزار و 93 سهمیه داریم که سهیمه باقی‌مانده از سال قبل نیز در این میزان قرار دارد.

 

حسین‌بُر اضافه کرد: 2 برابر ظرفیت دعوت به مصاحبه می‌شوند و در یک بازه زمانی یک‌ماهه، فرایند بررسی مستندات و مدارک طول می‌کشد و بعد از آن، نمرات مصاحبه به سازمان سنجش و آموزش کشور اعلام شده و اسامی نهایی پذیرفته‌شدگان اعلام می‌شود.

 

وی در پاسخ به این پرسش که «پذیرفته‌شدگان نهایی از چه زمانی دوره آموزشی را می‌گذرانند؟»، گفت: بلافاصله بعد از اعلام نتایج سعی می‌کنیم در دو ترم بهمن یا بعد از نوروز و تابستان، دوره‌های آنها را برگزار می‌کنیم و سعی می‌کنیم با توجه به وضعیت نیروی انسانی آموزش و پرورش به مهر برسند.   

 

مدیرکل امور اداری و تشکیلات وزارت آموزش‌ و پرورش درباره ابلاغ احکام رتبه‌بندی معلمان در بهمن امسال، اظهار کرد: بخشنامه احکام رتبه‌بندی معلمان به استان‌ها ابلاغ شد و مصادیق صلاحیت‌‌های سه گانه عمومی، تخصصی و حرفه‌ای تعیین شده است.

 

وی با بیان اینکه حدود 750 هزار معلم واجد شرایط نظام رتبه‌بندی هستند، تصریح کرد: بعد از اینکه معلمان واجد شرایط، صلاحیت‌ها را احراز کردند، احکام را صادر می‌کنیم. 

 

 

کالا ها و خدمات منتخب

    تازه ترین خبرها(روزنامه، سیاست و جامعه، حوادث، اقتصادی، ورزشی، دانشگاه و...)

    سایر خبرهای داغ

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------