دو مصوبه کرونایی شورای شهر اصفهان



اخبار,اخبار اجتماعی,شورای شهر اصفهان
شهرداری اصفهان با 10 میلیارد تومان به مقابله با ویروس کرونا می‌رود، امروز لایحه این اعتبار در شورای شهر اصفهان به تصویب شد، همچنین طی مصوبه‌ای دیگر، اقلام بهداشتی مانند ماسک، دستکش و محلول ضدعفونی‌کننده، در اختیار کودکان کار قرار می‌گیرد.

به گزارش فارس به نقل از اداره ارتباطات رسانه‌ای شهرداری اصفهان، شهرداری اصفهان لایحه اختصاص صد میلیارد ریال برای کنترل و مبارزه با ویروس کرونا را به شورای شهر اصفهان تقدیم کرد که این لایحه امروز بعد از بحث و بررسی در صحن علنی شورا، با اکثریت آرا به تصویب رسید.

 

مرتضی طهرانی، معاون مالی اقتصادی شهرداری اصفهان در این خصوص اظهار کرد: با وجود اینکه هیچ ارگانی در اصفهان اعتباری برای کنترل ویروس کرونا اختصاص نداده است اما همه از شهرداری انتظار تخصیص اعتبار دارند.

 

وی ادامه داد: در راستای تأمین بهداشت عمومی و سلامت مردم، شهرداری پیشنهاد اختصاص 10 میلیارد تومان در قالب لایحه را به شورای شهر ارائه داد. با توجه به اینکه بودجه حوادث غیرمترقبه شهرداری اصفهان به یک صد میلیارد ریال هم نمی‌رسد، این لایحه می‌تواند در این زمینه به ما کمک کند.

 

بعد از سخنان طهرانی چند نفر از اعضای شورای شهر هم در مورد این لایحه نظرات خود را مطرح کردند. علیرضا نصر اصفهانی، رئیس شورای شهر اصفهان در این زمینه گفت: باید شهرداری در قالب اصلاح بودجه این اعتبار را در بودجه سال 98 و 99 لحاظ کند.

 

همچنین فتح اله معین، رئیس کمیسیون پایش و نظارت شورای شهر اصفهان هم اظهار کرد: از آنجائی که اعتبار مورد نیاز شهرداری اصفهان برای مقابله با ویروس کرونا در قالب حوادث غیرمترقبه به شمار می‌رود، نیازی به مصوبه شورای شهر ندارد و بدون اجازه هم امکان تخصیص این اعتبار وجود دارد.

 

همچنین، به دلیل اینکه برخی اقشار آسیب پذیر شهر اصفهان به اقلام بهداشتی و آموزش‌های لازم برای مقابله در برابر ویروس کرونا دسترسی ندارند، شهرداری اصفهان اقدام به توزیع اقلام بهداشتی بین افراد کم‌بضاعت کرده است.

 

بر اساس مصوبه‌ کمیسیون اجتماعی شورای شهر اصفهان، قرار است برای کودکان کار اصفهان دستکش، ماسک و محلول ضدعفونی‌کننده تهیه شود.

 

 

کالا ها و خدمات منتخب

    تازه ترین خبرها(روزنامه، سیاست و جامعه، حوادث، اقتصادی، ورزشی، دانشگاه و...)

    سایر خبرهای داغ

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------