تمدید ممنوعیت ورود به بوستان‌ها و پارک‌های اصفهان تا ۲۰ فروردین



اخبار,اخبار اجتماعی,ممنوعیت ورود به بوستان‌ها و پارک‌های اصفهان
معاون خدمات شهری شهرداری اصفهان گفت: طبق مصوبات ستاد کرونا استان اصفهان ممنوعیت تردد شهروندان در پارک‌ها و بوستان‌های شهری تا ۲۰ فروردین ماه تمدید شده است.

به گزارش فارس به نقل از اداره ارتباطات رسانه‌ای شهرداری اصفهان، حسین امیری اظهار کرد: طبق مصوبات ستاد کرونا استان اصفهان ممنوعیت تردد شهروندان در پارک‌ها و بوستان‌های شهری تا ۲۰ فروردین ماه تمدید شده است.

 

معاون خدمات شهری شهرداری اصفهان افزود: این تصمیم برای سلامت شهروندان اتخاذ شده است و در همین رابطه بنرهای اطلاع‌رسانی در ورودی پارک‌ها و بوستان‌ها نصب می‌شود. 

 

وی ادامه داد: نیروهای کنترل نظارت و پارکبان‌ها با همکاری نیروی انتظامی از ورود شهروندان به بوستان‌ها جلوگیری می‌کنند.

 

امیری همچنین اعلام کرد: نورپردازی تمام المان‌های شهر خاموش شده و نیروهای کنترل و نظارت شهرداری اصفهان با هماهنگی نیروی انتظامی در بوستان‌ها و پارک‌های شهر برای هدایت و راهنمایی شهروندان و توصیه به ماندن در خانه مستقر شده‌اند. 

 

معاون خدمات شهری شهرداری اصفهان تأکید کرد: پارک خودروها سرتاسر مسیر حاشیه زاینده‌رود ممنوع است و پارکینگ تمام پارک‌ها نیز در کل مناطق ۱۵ گانه شهر مسدود شده و از ورود خودرو ممانعت به عمل می‌آید.

 

وی اضافه کرد: ۴۵ اکیپ پیشگیری از تخلفات مانع از حضور شهروندان در بوستان‌ها و پارک‌ها می‌شوند و در این ایام هم با کلید به دستان، برخورد کرده‌اند؛ این اکیپ‌ها در روزهای 12 و 13 فروردین، به طور ویژه فعالیت داشتند، این گشت‌ها در حاشیه رودخانه زاینده‌رود و دیگر مناطقی که احتمال حضور مردم و تردد خودروها وجود دارد مشغول گشت‌زنی هستند.

 

امیری در ادامه توضیح داد: حاشیه رودخانه با نوارهای خطر امکان حضور و تردد شهروندان را کاهش داده است و مأموران در حال تذکر به افراد و خودروها هستند.

 

معاون خدمات شهری شهرداری اصفهان با بیان اینکه خودروهایی که در اطراف پارک‌ها و رودخانه تردد داشته باشند برای بار اول تذکر دریافت خواهند کرد، تصریح کرد: در صورت تکرار با همکاری نیروی انتظامی این خودروها اعمال قانون می‌شود.

 

 

کالا ها و خدمات منتخب

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------