تالارهای پذیرایی در استان تهران تا اطلاع ثانوی تعطیل است



اخبار,اخبار اجتماعی,استاندار تهران
استاندار تهران گفت: با توجه به کاهش رعایت پروتکل‌های بهداشتی از سوی مردم، تالارهای عروسی و پذیرایی در استان تا اطلاع ثانوی تعطیل است.

انوشیروان محسنی بندپی روز جمعه در گفت‌وگو با ایرنا گفت: اکنون رستورانداران علاوه بر خدمات بیرون‌بر، می‌توانند با رعایت دستورالعمل بهداشتی و فاصله‌گذاری اجتماعی به صورت حضوری از متقاضیان پذیرایی کنند. 

 

وی تصریح کرد: بازرسان بر نحوه فعالیت و رعایت اصول بهداشتی در رستوران‌ها و کافی‌شاپ‌ها نظارت می‌کنند و با افراد خاطی از طریق قانون به شدت برخورد می‌شود.

 

استاندار تهران گفت: با کاهش محدودیت‌ها احساس خطر مردم از واگیری بیماری کرونا کاهش یافته و این موضوع بسیار نگران‌کننده است.

 

محسنی بندپی ادامه داد: مجوز بازگشایی واحدهای صنفی و استفاده از حمل‌ونقل عمومی با قید لزوم رعایت آئین‌نامه‌های بهداشتی صادر شد و در ابتدا میزان رعایت در حد ۵۶ درصد و میانگین کشوری ۷۴ درصد بود اما اکنون این رقم به ۱۰.۵ درصد در این استان رسیده است.

 

وی بیان کرد: متاسفانه پروتکل های بهداشتی در وسایل حمل و نقل عمومی نظیر مترو و اتوبوس از سوی شهروندان رعایت نمی‌شود.

 

محسنی بندپی از شهروندان خواست برای پیشگیری از ابتلا به ویروس کرونا موضوع را جدی بگیرند و علاوه بر اصول بهداشتی حتما از ماسک و دستکش استفاده کنند.

 

محسنی بندپی اظهارداشت: هم‌اکنون پیشنهادی به وزارت بهداشت و ستاد ملی کرونا برای اعمال محدودیت‌ها ارسال نکرده‌ایم و امید به همکاری و همراهی مردم در رعایت پروتکل‌های بهداشتی داریم.

 

 

کالا ها و خدمات منتخب

    تازه ترین خبرها(روزنامه، سیاست و جامعه، حوادث، اقتصادی، ورزشی، دانشگاه و...)

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------