پیش بینی ۵ روز بارانی در شمال و جنوب/ ترافیک سنگین در جاده چالوس



اخبار,اخبار اجتماعی,وضعیت آب و هوا
سازمان هواشناسی با پیش بینی ۵ روز بارانی در برخی استان های شمال و جنوب از کاهش ۵ تا ۱۰ درجه ای دما در نوار شمالی کشور خبر داد.

به گزارش تسنیم، بر اساس نقشه‌های همدیدی و آینده‌نگری سازمان هواشناسی طی 5 روز آینده در ساعات بعدازظهر و اوایل شب در جنوب سیستان و بلوچستان، ارتفاعات کرمان و هرمزگان رگبار، وزش باد و رعدوبرق پیش بینی شده است. از یکشنبه آینده تا سه شنبه در جنوب سیستان و بلوچستان بارش‌ها تشدید می‌شود.

 

همچنین فردا شنبه در استان‌های ساحلی دریای خزر، اردبیل و برخی مناطق آذربایجان غربی و آذربایجان شرقی بارش باران گاهی بار رعدوبرق پیش بینی می‌شود. روزهای یکشنبه و دوشنبه در این مناطق بارش‌ها تشدید خواهد شد.

 

بر اساس اعلام سازمان هواشناسی از شنبه تا اواسط هفته دمای هوا در نوار شمالی کشور بین 5 تا 10 درجه کاهش می‌یابد. نواحی مرکزی و شرقی خلیج فارس طی روزهای جمعه تا دوشنبه هفته آینده و دریای خزر از شنبه تا صبح سه شنبه مواج پیش بینی شده است.

 

آسمان تهران نیز طی 5 روز آینده صاف تا قسمتی ابری همراه با وزش باد در برخی ساعات روز پیش بینی شده است. حداکثر دمای هوای پایتخت امروز به 38 درجه افزایش می‌یابد اما تا آخر هفته دما به 33 درجه کاهش می‌یابد.

 

آخرین وضعیت جوی و ترافیکی جاده‌های کشور در ۳۱ مرداد ماه

آخرین وضعیت جوی و ترافیکی راه‌های کشور در تاریخ سی و یکم مرداد ماه سال ۹۹ اعلام شد.

 

سرهنگ نادر رحمانی رئیس مرکز اطلاعات و کنترل ترافیک پلیس راهور ناجا اظهار کرد: در حال حاضر ترافیک در محور چالوس مسیر جنوب به شمال محدوده تونل ۵ نیمه سنگین است.

 

وی افزود: تردد در محورهای هراز، فیروزکوه، آزادراه تهران-شمال و آزادراه قزوین-رشت (رفت و برگشت) روان است و محورهای شمالی فاقد هر گونه مداخلات جوی هستند.

 

رئیس مرکز اطلاعات و کنترل ترافیک پلیس راهور ناجا گفت: محورهای شریانی شهداد-نهبندان و خرم آباد-پلدختر مسدود هستند.

 

سرهنگ رحمانی تصریح کرد: محور قزوین-همدان (کیلومتر ۱۱۰) مسدود بوده و تردد از مسیر جایگزین لاین روبرو به صورت دو طرفه انجام می‌شود.

 

وی افزود: محورهای شمشک-دیزین و اولنگ-شاهرود مسدود هستند.

 

 

کالا ها و خدمات منتخب

    تازه ترین خبرها(روزنامه، سیاست و جامعه، حوادث، اقتصادی، ورزشی، دانشگاه و...)

    سایر خبرهای داغ

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------