دو عضو شورای شهر تهران: تلاش برای لغو محدودیت ارتفاعی جماران ادامه دارد



اخبار,اخبار اجتماعی,شورای شهر تهران
دو عضو شورای شهر تهران نسبت به تلاش برخی برای جمع آوری امضای دستگردان با هدف لغو محدودیت ارتفاعی جماران واکنش نشان دادند.

به گزارش تسنیم، محمد سالاری رئیس کمیسیون شهرسازی و معماری شورای شهر تهران در صفحه شخصی خود از جمع آوری امضای دستگردان بر خلاف تصمیم جلسه اخیر شورای عالی شهرسازی و معماری برای لغو محدودیت ارتفاعی محله جماران خبر داد و نوشت: علی رغم تصویب عدم لغو محدودیت ارتفاعی محله جماران در جلسه اخیر شورای عالی شهرسازی و معماری شنیده‌ها حاکیست که مجددا فشار از بالا تشدید شده و اینبار قصد اخذ امضاء از اعضاء بصورت دستگردان برای لغو محدودیت ارتفاعی این محله قدیمی را دارند.

 

وی در این باره نوشت: بنابر شنیده‌ها، معاونین  وزارتخانه‌ها و سازمان‌های عضو شورایعالی شهرسازی و معماری از متن صورتجلسه دستگردان مبنی بر لغو محدودیت ارتفاعی جماران که مغایر با تصمیم جلسه بوده، متعجب شده و آن را امضاء نکرده‌اند و ظاهرا قرار است از وزرای عضو شورا امضا گرفته شود. انشالله تکذیب نمایند. علی_برکت_الله.

اخبار,اخبار اجتماعی,شورای شهر تهران

 

همچنین حسن خلیل‌آبادی عضو شورای اسلامی شهر تهران، ری و تجریش نسبت به تلاش برای حذف محدودیت ارتفاع در منطقه جماران در صفحه شخصی خود نوشت: تلاش برای رفع محدویت ارتفاع در منطقه جماران جفا به هویت تاریخی، فرهنگی، معنوی و طبیعی شهر است! شورای عالی شهرسازی و وزارت میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری به رسالت خود در مقابل فشارها مقاومت کنند.

 

شورای شهر تهران، ری و تجریش کوتاه نخواهد آمد، نهاد ریاست جمهوری این تذهبون؟!

 

اخبار,اخبار اجتماعی,شورای شهر تهران

 

 

کالا ها و خدمات منتخب

    تازه ترین خبرها(روزنامه، سیاست و جامعه، حوادث، اقتصادی، ورزشی، دانشگاه و...)

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------