اعمال محدودیت‌های جدید کرونایی از سه شنبه/ محدودیت تردد خودروهای شخصی بعد از ساعت ۲۱ اجرا می‌شود؟



اخبار,اخبار پزشکی,محدویدت های کرونایی
فرمانده قرارگاه عملیاتی ستاد ملی مبارزه با کرونا، به تشریح محدودیت های جدید کرونایی پرداخت.

به گزارش مهر، "عبدالرضا رحمانی فضلی" عصر دوشنبه در حاشیه نشست مشترک استانداران و روسای دانشگاه‌های علوم پزشکی سراسر کشور، گفت: از روز سه شنبه ۲۰ آبان ۹۹ با تقسیم‌بندی محلات در استان کرمانشاه و با همکاری بسیج، شهرداری‌ها، فرمانداری‌ها، بهداشت، هلال احمر، مساجد و مردم محلات اقدام به غربالگری عمومی خواهیم کرد. در این طرح به دنبال کاهش مبتلایان و میزان ورودی به بیمارستان‌ها هستیم.

 

وی ضمن تاکید بر اینکه از مردم می‌خواهیم مراقب خودشان باشند، افزود: طبق گزارش ارائه شده در این جلسه بحث رعایت نکات بهداشتی و انضباط اجتماعی که طی هفته گذشته به ۴۶ درصد رسیده بود به ۷۰ درصد رسیده است.

 

فرمانده قرارگاه عملیاتی مبارزه با کرونا ادامه داد: از روز سه شنبه طرح اعمال محدودیت در شهرهای جدید شروع می‌شود و ساعات کار مشاغل به جز مشاغل سطح یک از ساعت ۱۸ ممنوع خواهد شد.

 

وی افزود: محدودیت تردد خودروهای شخصی بعد از ساعت ۲۱ را بررسی کردیم و ابعاد قضیه دیده شد. این طرح را به ستاد ارائه می‌دهیم و هر تصمیمی که ستاد اتخاذ کند اجرا خواهیم کرد.

 

رحمانی‌فضلی تاکید کرد: برای ما سخت است که روزانه آمار فوتی و ابتلا را داشته باشیم و همه متاثر می‌شویم و برای هیچ کس خوشایند نیست. تلاش می‌کنیم تمام دانش و تجربیات جهانی را پای کار بیاوریم تا بر این مشکل غلبه کنیم.

 

 

کالا ها و خدمات منتخب

    تازه ترین خبرها(روزنامه، سیاست و جامعه، حوادث، اقتصادی، ورزشی، دانشگاه و...)

    سایر خبرهای داغ

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------