تداوم بارش برف و باران در اکثر مناطق کشور/ سامانه بارشی جدید در راه است



اخبار,اخبار اجتماعی,وضعیت آب  و هوای کشور
سازمان هواشناسی از تداوم بارش برف و باران در اکثر مناطق کشور خبر داد و اعلام کرد:‌ یکشنبه آینده سامانه بارشی جدید وارد کشور می شود.

به گزارش تسنیم، بر اساس تحلیل نقشه‌های همدیدی و آینده‌نگری سازمان هواشناسی سامانه بارشی امروز به جز شمال غیر، جنوب سیستان و بلوچستان، خراسان شمالی و گلستان در سایر مناطق کشور باعث بارش باران، وزش باد، در مناطق جنوبی رعدوبرق و در ارتفاعات و مناطق سردسیر سبب بارش برف می‌شود.

 

شدت بارش‌های امروز مربوط به استان‌های کرمان، فارس، جنوب بوشهر، خراسان جنوبی و شمال سیستان و بلوچستان است. بر اساس اعلام سازمان هواشناسی فعالیت سامانه بارشی فردا در شرق و جنوب شرق کشور بوده و سپس از کشور خارج می‌شود.

 

از اواخر یکشنبه آینده موج بارشی جدیدی از سمت جنوب جنوب وارد کشور شده و روز دوشنبه در غرب و جنوب غرب و سه شنبه در شمال غرب، سواحل غربی و مرکزی خزر، استان‌های واقع در دامنه‌های زاگرس مرکزی و دامنه‌های جنوبی البرز بارش پیش بینی شده است.

 

امروز و فردا کاهش 6 تا 10 درجه‌ای دما در شمال شرق و شرق پیش بینی شده است. در این مدت در شرق کشور وزش باد شدید پیش بینی شده و خلیج‌فارس مواج خواهد بود.

 

 

کالا ها و خدمات منتخب

    تازه ترین خبرها(روزنامه، سیاست و جامعه، حوادث، اقتصادی، ورزشی، دانشگاه و...)

    سایر خبرهای داغ

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------