تصویربردار مانکن‌های زنده در کرمانشاه دستگیر شد/ مانکن‌ها هم بازداشت شدند



اخبار,اخبار اجتماعی,مانکن زنده در کرمانشاه
رییس پلیس امنیت عمومی استان کرمانشاه از دستگیری فردی که اقدام به فیلمبرداری از مانکن های زنده یک واحد صنفی کرده بود، خبر داد.

به گزارش تسنیم، سرهنگ" حسن حیدری" عنوان کرد :پس از پلمب واحد صنفی که صاحب آن برای معرفی پوشاک خود از مانکن های زنده خانم استفاده کرده بود، شناسایی دیگر عوامل مرتبط در دستور کار قرار گرفت.

 

وی افزود :در همین راستا فردی که از مدل های زنده فیلمبرداری و تصویربرداری کرده بود نیز شناسایی و بعد از هماهنگی با مقام قضائی دستگیر شد.

 

حیدری خاطر نشان کرد :ماموران پلیس اداره نظارت بر اماکن عمومی نسبت به پلمب آتلیه عکاسی وی نیز اقدام کردند.

 

رئیس پلیس امنیت عمومی استان کرمانشاه ادامه داد :از آنجایی که اقدام صاحب مغازه و فرد تصویربردار با شئونات اخلاقی، فرهنگی و اسلامی مغایرت داشت، ماموران پلیس با همکاری بازرسی اتاق اصناف اقدام به پلمب این اماکن کردند.

 

وی خاطرنشان کرد :بدون شک اقدام صاحب مغازه در استفاده از مانکن های زنده خانم و انتشار تصاویر آنها در فضای مجازی و همچنین فرد تصویربردار اقدامی مغایر با اخلاق اسلامی و خلاف شرع، تلقی می شود.

 

حیدری در پایان از ارجاع پرونده واحدهای صنفی متخلف به دستگاه قضایی برای سیر مراحل قانونی و رسیدگی بیشتر خبر داد.

 

چند روز پیش انتشار تصاویری از یک واحد صنفی فروش پوشاک در کرمانشاه که برای تبلیغ از مانکن های زنده خانم استفاده کرده بود با واکنش دادستان کرمانشاه مواجه شد که منجر به پلمب این واحد صنفی شد.

 

همینطور اخیرا فیلمی در فضای مجازی منتشر شده که در آن زنان بی حجاب در یکی از بناهای تاریخی مذهبی کرمانشاه اقدام به اجرای برنامه تبلیغاتی کرده اند.

 

میراث فرهنگی استان این کلیپ را غیرواقعی و مونتاژ شده می داند، اما مسئولین استان خواهان برخورد با مسببان و خاطیان این مسئله هستند.

 

مانکن‌های فیلم مبتذل در کرمانشاه دستگیر شدند

دادستان عمومی کرمانشاه:اخیراً کلیپ‌هایی از کرمانشاه در فضای مجازی منتشر شده که در یکی از آنها یک مغازه عرضه پوشاک از مانکن زنده خانم بدون حجاب اسلامی برای تبلیغات خود استفاده می‌کند.


همچنین در کلیپ مبتذل دیگری یک مدلینگ زن در یکی از بناهای تاریخی استان که جنبه مذهبی دارد و مورد احترام مردم کرمانشاه است، برنامه تبلیغاتی اجرا می‌کند.


با انجام اقدامات اطلاعاتی امروز چهار نفر از این عوامل از جمله دو زن مانکن و دو نفر از تصویربرداران دستگیر شدند. 


دستگیری سایر عوامل نیز در دستور کار قرار گرفته است.

 

 

کالا ها و خدمات منتخب

    تازه ترین خبرها(روزنامه، سیاست و جامعه، حوادث، اقتصادی، ورزشی، دانشگاه و...)

    سایر خبرهای داغ

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------