هواشناسی ایران (۹۹/۹/۲۱)؛ بارش برف و باران در برخی استان‌ها



اخبار,اخبار اجتماعی,وضعیت آب و هوای کشور
سازمان هواشناسی با اشاره به تداوم بارش برف، باران و مه‌گرفتگی در برخی استان‌ها از ورود سامانه بارشی جدید به کشور طی هفته آینده خبر داد.

به گزارش تسنیم، بر اساس تحلیل نقشه‌های همدیدی و آینده‌نگری سازمان هواشناسی امروز در استان‌های گیلان و مازندران بارش باران در گلستان بارش باران و برف، در خراسان‌های رضوی و شمالی و ارتفاعات استان‌های واقع در دامنه‌های شمالی و جنوبی البرز شرقی برف و مه‌آلودگی پیش بینی شده است.

 

فردا در برخی مناطق غربی گیلان بارش باران و در خراسان شمالی و نیمه شمالی خراسان رضوی بارش برف و مه آلودگی روی می‌دهد. از امروز تا یکشنبه هفته آینده سردی هوا در شمال شرق ماندگار است و از دوشنبه هوا 5 تا 10 درجه گرم می‌شود.

 

بر اساس اعلام سازمان هواشناسی یکشنبه و دوشنبه هفته آینده در بیشتر مناطق کشور جو آرام پیش بینی شده است. از امروز تا سه‌شنبه هفته آینده به جز استان‌های واقع در مرزی شرقی کشور روند کُند افزایش دما در بقیه مناطق حاکم است و در استان‌های واقع در غرب و شمال غرب 3 تا 5 درجه دما افزایش می‌یابد.

 

همچنین از سه شنبه به‌تدریج سامانه بارشی از سمت غرب وارد کشور شده و مناطقی از غرب و شمال غرب را تحت تاثیر قرار می‌دهد. طی 5 روز آینده در شهرهای صنعتی و پرجمعیت با غبار محلی و افزایش غلظت آلاینده‌ها مواجه خواهیم بود.

 

 

کالا ها و خدمات منتخب

    تازه ترین خبرها(روزنامه، سیاست و جامعه، حوادث، اقتصادی، ورزشی، دانشگاه و...)

    سایر خبرهای داغ

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------